Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کروس: رئال باید گلادباخ را شکست بدهیم

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر تونی کروس
تونی کروس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید باورمند است که تیم‌اش باید گلادباخ را شکیت بدهد تا صعود نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید پس از باخت مقابل شاختار دونتسک در کیف در مورد احتمال پیشرفت تیم‌اش در لیگ قهرمانان آرام است.

کهکشانی‌ها در ششمین بازی لیگ قهرمانان میزبان بوروسیا مونشن گلادباخ است و آلمان‌ها که دیشب برابر اینتر شکست خوردند، حالا شاگردان زیدان فقط تنها با شکست این تیم می‌تواند جواز حضور به مرحله یک هشتم نهایی را بدست آورد.

کروس پس از بازی در کیف گفت: "اگر همیشه برنده باشید، اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت و وقتی می‌بازید، [نداشتن اعتماد به نفس] امری طبیعی است. به عنوان یک تیم، هنگام برنده شدن احساس خیلی بهتری دارید و باید به پیروزی برگردیم سپس به وضعیت گروه خواهیم پرداخت. تنها کاری که باید انجام دهیم این است که در بازی آخر پیروز شویم، کاری که خودمان می‌توانیم انجام دهیم."

بعد از نمایش خوب نیمه اول، کروس نتوانست انگشت خود را روی اتفاقات نیمه دوم رئال مادرید مقابل شاختار بگذارد.

وی افزود: "من فکر نمی‌کنم این یک امر فیزیکی باشد. من خوب هستم، اما اگر در مسابقات باختید همه چیز منفی است. ما این را می‌دانیم. در نیمه اول توپ‌های زیادی را به دست آوردیم، فشار زیادی وارد کردیم و مالکیت توپ زیادی داشتیم."

این در حالیست که رئال مادرید دیشب در خاته شاختار دونتسک اوکراین 2-0 شکست خورد تا کارش برای صعود پچیده‌تر از قبل شود و در صورت برتری مقابل گلادباخ این تیم می‌تواند به دور بعد صعود نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала