Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو گزینه احتمالی جانشینی زیدان روی نیمکت کهکشانی‌ها

© Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با توجه به شکست‌های اخیر جایگاه زیدان زی تهدید جدی است و قرار است مائوریسیو پوچتینو جای او قرار بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ پس از شکست تحقیرآمیز رئال مادرید مقابل شاختار دونتسک حالا جایگاه زین الدین زیدان به عنوان مربی رئال خطر جدی تهدید می‌کند و احتمالا مائوریسیو پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام جایگزین او خواهد شد.

این بازیکن 48 ساله پس از اخراج از سوی تاتنهام در نوامبر 2019 از کار خارج شده و از آن زمان با برخی از بزرگترین نیمکت‌های تیم‌های فوتبال جهان در ارتباط بوده است. مرد آرجانتینی علی رغم اخراج، همچنان که تاتنهام را به اوج بی سابقه‌ای از فینال لیگ قهرمانان اروپا رسانده و آنها را به یکی از چهار تیم برتر اروپا بدل کرد، همچنان در تلاش جایگاه بهتری است و رسانه اسپانیایی "ال موندو" گزارش داد که مرد سابق اسپرز محبوب ترین گزینه برای بدست آوردن جای زیدان در مادرید است، زیرا فصل غول اسپانیا در حال تبدیل شدن به یک فاجعه است.

مرد دیگری که گفته می‌شود برای کرسی داغ برنابئو رقابت می‌کند، رائول اسطوره مادرید است. مهاجم سابق در حال حاضر مسئولیت تیم جوانان کاستیا را در اختیار دارد و ممکن است در غیاب احتمالی زیدان کشتی بحرانی رئال را به سمت ثبات حرکت بدهد.

این مربی فرانسوی فصل گذشته لوس بلانکوس را به شکوه لالیگا رساند اما باشگاه پایتخت نتوانست این شکل را در رقابت‌های جدید ادامه دهد. قهرمان در جایگاه چهارم جدول لیگ قرار دارد و با 7 امتیاز ختلاف از تیم اول دور است و یک شکست 2-0 مقابل شاختار دونتسک در بازی سه شنبه شب لیگ قهرمانان اروپا امیدهای آنها را در اروپا متعادل کرده و مشکلات مربی خود را تعمیق بخشیده است.

با این حال مردی که در راس مادرید است حاضر نیست استعفا بدهد. زیدان پس از باخت فاجعه بار مادرید مقابل شاختار – نتیجه‌ای که آنها را در آستانه سقوط غیرقابل تصور در لیگ اروپا قرار می‌دهد - صحبت کرد و اظهار داشت که زیدان قصد ندارد پست خود را به عنوان سرمربی ترک کند.

وی گفت: "هیچ فرصتی برای ایستادن من وجود ندارد. ما ادامه خواهیم داد."

رئال اکنون در گروه خود سوم است و پشت سر بورسیا مونشن گلادباخ و شاختار قرار دارد. فوتبال لیگ اروپا به سادگی برای فلورنتینو پرز یک گزینه نیست که گفته می‌شود تاریخ این باشگاه با حضور در تورنمنت متوسطه آلوده خواهد شد.

بنابراین بیایید با علاقه این فضا را تماشا کنیم. سرانجام ممکن است دوباره شاهد بازگشت پوچتینو به کارش باشیم - زودتر از آن.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала