Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رائول گزینه محتمل‌تر برای جانشینی زیدان

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در صورت برکناری زیدان، رئال مادرید قبل از رفتن به دنبال پوچتینو فرد دیگری را برای پست زیدان در نظر گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک؛ در رئال مادرید به نظر می‌رسد برخی از مردم با نگرانی در انتظار ناکامی زین الدین زیدان هستند. ولی در سوی دیگر چشم‌ها به سوی رائول دوخته می‌شود که انگیزه مضاعف برای جانشینی وی دارد.

آیا شاهد جدایی دوم زین الدین زیدان از رئال مادرید خواهیم بود؟

مرد فرانسوی در این قسمت از فصل به شدت مورد انتقاد قرار گرفته و می‌تواند از نیمکت مربیگری رئال جدا شود. این بار زیدان نیست که ضربه محکم به در می‌زند، بلکه فلورنتینو پرز است که از مربی خود تشکر می‌کند. مطبوعات مادرید اطمینان می‌دهند که شمارش معکوس برای زیدان از جمله یک دیدار حساس برابر سویا در روز بعد لالیگا آغاز شده است.

رائول برای رئال گزینه محتمل‌تر است؟

در حال حاضر، دو مسیر واضح برای جایگزینی زین الدین زیدان برجسته است. گفته می‌شود فلورنتینو پرز ریس باشگاه علاقمند استخدام مائوریسیو پوچتینو است اما دانش آموخته دیگری از کاسا بلانکا می‌تواند زمام تیم را به دست گیرد. رائول گونزالس، یک نماد واقعی رئال مادرید است که طبق گزارش گاتزتا دلو اسپورت دوست دارد جای زیدان را بگیرد. مربی فعلی کاستیا و مهاجم سابق باشگاه با توجه به گزارش‌های روزانه به دنبال یک چالش جدید است و بنابراین با نگرانی منتظر یک اشتباه از سوی زیدان می‌باشد. توجه داشته باشید که این مسیر به راحتی می‌تواند از مسیر منتهی به مائوریسیو پوچتینو عبور کند، فقط به این دلیل که بسیار ارزان‌تر است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала