Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان به دنبال انقلاب در برنابئو؛ این بازیکنان را نمی‌خواهم

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در نهایت ابراز نارضایتی خود را نشان داد و به دنبال انقلاب در برنابئو است.

به گزارش اسپوتنیک؛ زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید خواستار تغییرات اساسی و بزرگ در ترکیب فعلی رئال مادرید شده است.

این تیم به شکل عجیبی در زمین شاختار 2-0 باخت و حالا کهکشانی‌های پرافتخار در آستانه حذف شدن از لیگ قهرمانان و رفتن به لیگ دسته پایین‌تر (لیگ اروپا) قرار دارند.

شرایط این تیم در لالیگا نیز خوب پیش نمی‌رود زیر این تیم نتایج پر فراز و نشیب داشته که باعث فاصله امتیازی این تیم با صدر جدول و کاهش قهرمانی در لیگ شده است.

در همین حال نشریه اسپورت کاتالونیا در گزارشی ادعا کرده که زیدان می‌خواهد ترکیب فعلی خود را تغییر بدهد زیرا زیزو به این ترکیب اعتماد نداشته و خواستار ایجاد تغییرات گسترده در برنابئو شده است.

زیزو پس از بازی با شاختار تأکید کرد که نمی‌خواهد استعفا بدهد و به کارش ادامه خواهد داد. اما برخی بازیکنان مانند ادن هازارد یا مارتین اودگارد که در ابتدای فصل به مادرید بازگشت، اعتمادش را از دست داده‌اند.

وینیسیوس و رودریگو نیز عملکرد قابل انتظار او را در زمین ندارند و مرد فرانسوی روی هر دو بازیکن برزیلی حساب نمی‌کند.

زیزو همچنان از عملکرد چند ستاره با تجربه‌اش خسته شده که شامل مارسلو و کروس نیز می‌شود. یعنی اگر به زیزو قدرت کافی داده شود او 70 در صد از ترکیب فعلی را در فهرست فروش قرار خواهد داد.

در حال حاضر فقط زیزو روی بازیکنانی چون سرخیو راموس، رافائل واران، فرلان مندی، کاسمیرو، فده والورده و کریم بنزما اطمینان دارد و دیگر بازیکنان را در حد نام باشگاه نمی داند.

یکی از دلایل دیگر ناراحتی زیدان غیرفعال بودن رئال در بازار تابستانی است که به دلیل مشکلات مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا مادریدی‌ها تقریبا هیچ خرید مهمی نداشتند و نقاط ضعف این تیم نسبت به فصل گذشته ترمیم نشد. در حالی که برخی باشگاه های بزرگ توانستند حداقل یک خرید خوب داشته باشند و رئال برعکس ترجیح داد تابستان آرامی سپری کند به همین علت زیدان نتوانست بازیکنان مدنظرش را بخرد و حالا به نظر می‌رسد عدم رضایتش از ترکیب فعلی، سبب نگرانی و عصبانیت سرمربی فرانسوی شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала