Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان اروپا؛ پیروزی بارسا، یووه، پی‌اس‌جی در شب آتش‌بازی ژیرود در اسپانیا

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر یوونتوس
یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم‌های فوتبال بارسلونا، یوونتوس، پاری‌سن‌ژرمن و چلسی برابر حریفان شان به پیروزی‌های شیرین و پرگل دست یافتند.

به گزارش اسپوتنیک؛ در ادامه رقابت‌های هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا، دیشب نیز بازی‌هایی در نقاط مختلف اروپا پی‌گیری شد که طی آن بارسلونا در زمین فرانس واروش 3-0 برنده شد، یوونتوس میهمان‌اش دینامو را 3-0 در هم کوبید، ، پاری‌سن‌ژرمن 3-1 در اولدترافورد منچستریونایتد را شکست داد و چلسی هم با پوکرِ الیور ژیرود سویا را 4 تایی کرد.

بارسلونا که در لالیگا حال و روز خوشی ندارد در لیگ قهرمانان اما تمامی 5 بازی خود در گروه G را به برتری رسیده که بازی دیشب یکی از همین دسته‌ها بود. این تیم با گل‌های گریزمن، بریتیوت و دمبله (پنالتی) به برتری رسید.

در دیگر بازی از این گروه یوونتوس برابر دیناموکیف قرار گرفت و با گل‌های چیسا دقیقه در دقیقه 21، رونالدو در دقیقه 57 و موراتا در دقیقه 66 به برتری سه گله رسید.

سویا در گروه E بازی‌ها از چلسی میزبانی کرد اما با حساب 4-0 شکست سنگینی را متحمل شد. در این بازی الیور ژیرود توانست هر چهار گل چلسی را (در دقایق 8, 54, 74 و 83 [پنالتی]) به ثمر برساند.

دورتموند در گروه F پنجمین بازی خود را انجام داد و در نهایت 1-1 برابر لاتزیو متوقف شد. در این بازی گوریرو (45+1) برای دورتموند و ایموبیله (67) از روی نقطه پنالتی برای لاتزیو گل‌زنی کردند.

جذاب‌ترین بازی اما میان منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن در اولدترافورد انجام شد که در نهایت پاریسی‌ها با درخشش نیمار 3-1 برنده شدند.

ابتدا نیمار در دقیقه6 تیمش‌ را پیش انداخت اما راشفورد در دقیقه 32 همه چیز را برلی نیمه اول مساوی کرد. در نیمه دوم ولی باز هم نوبت پاریسی‌ها بود که توسط مارکینوش در دقیقه 69 و نیمار در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده به دو گل دیگر دست یافت تا 3-1 کسب برتری نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала