Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ورود هالند به بارسا؛ وعده تازه لاپورتا برای آینده کاتالان‌ها

© REUTERS / MICHAELA REHLEارلینگ هالند - مهاجم دورتموند
ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خوان لاپورتا در مورد احتمال ورود ارلینگ براوت هالند به بارسلونا از وی پرسید که برای پروژه خود در بارسا چیزهای بزرگی می‌بیند.

به گزارش اسپوتنیک؛ مبارزات انتخاباتی ریاست باشگاه بارسلونا آغاز شده و کاندیداها وعده‌های شان را به هواداران داده‌اند. در واقع ، در 24 جنوری، "سوسیوس‌دو بارسا" رئیس جدیدی را انتخاب خواهد کرد و نامزدها در نمایش جاه طلبی‌های خود برای بازیابی چهره باشگاه بلوگرانا کوتاهی نمی‌کنند. با این حساب، چندین نام بزرگ در حال حاضر برای تقویت نیروی کار بارسا در تابستان سال آینده در حال گردش هستند. خوان لاپورتا که یکی از محبوب ترین گزینه‌های این انتخابات است، برای تقویت تیم روی دوستی با مینو رایولا حساب باز کرده است. رابطه او با نماینده ایتالیایی-هالندی همچنین می‌تواند به کاتالان‌ها امکان جذب ارلینگ براوت هالند را بدهد و سرانجام عدد بزرگ 9 را به رونالدو کومان ارائه دهد.

خوان لاپورتا درمورد این سوال، از تأیید یا رد ورود احتمالی ارلینگ براوت هالند خودداری می‌کند اما نوید یک پروژه عظیم را می‌دهد: "اگر من رئیس باشم ما به جهانیان پیام خواهیم داد تا به آنها بگوییم که ما برگشتیم. ما می‌خواهیم شادی را بازگردانیم و بازیکنان بزرگ می‌خواهند بیایند اما مهمترین چیز این است که به کسانی که قبلاً اینجا هستند اعتماد به نفس بدهیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала