Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رضایت کومان از گریزمن: اکنون گل‌ها از راه می‌رسند

© REUTERS / SERGIO PEREZآنتوان گریزمن
آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی بارسلونا از گل زنی گریزمن در بازی دیشب ابراز خرسندی کرده و می‌گوید که اطمینان دارد این روند را ادامه دهد.

به گزارش اسپوتنیک؛ رونالد کومان سرمربی بارسلونا خوشحال است که آنتون گریزمان پس از شروع دشوار فصل 2020/21، در بازی دیشب گل زنی کرد و یکی از ستاره های مهم این تیم در فهرست گلزنان بود.

مربی هالندی مصاحبه ستاره فرانسوی با خورخه والدانو را یک نقطه عطف دانست. کومان در مصاحبه خود پس از بازی به شوخی گفت: "خورخه والدانو باید هر هفته به دیدن او بیاید. این همیشه به اعتماد به نفس یک بازیکن بستگی دارد. او همیشه سخت تلاش کرده تا بازی خود و اثر بخشی خود را برای تیم بیشتر سازد. اکنون گل‌ها در حال رسیدن هستند. او به توانایی خود بسیار اطمینان دارد. امیدوارم که به کار خود ادامه دهد."

عثمان دمبله کیفیت خود را در بوداپست نشان داد و کومان از آنچه از وینگر فرانسوی می‌بیند خوشحال است.

مرد هالندی اظهار داشت: "او بازیکن بسیار خوبی است، با کیفیت بسیار زیاد. او بسیار سریع است، با هر دو پا بازی می‌کند و موثر است. مهمترین چیز این است که او از نظر جسمی خوب است و بسیار خوب تمرین می‌کند. تصمیم گیری در حمله وقتی افرادی که خیلی خوب بازی می‌کنند دشوار است."

بارسلونا با وجود اینکه در لالیگا سانتاندر شرایط خوبی ندارد ولی در لیگ قهرمانان این تیم 5 برد از پنج بازی خود کسب کرده اما کومان فقط در رسیدن به مرحله یک شانزدهم نهایی تمرکز داشت که آنها پس از 4 مسابقه آنرا به دست آوردند.

کومان خاطرنشان کرد: "مهمترین چیز رفتن به مرحله بعدی [مسابقه] بود. اما ما می‌خواستیم پیروز شویم تا اول شویم. ما 18 امتیاز را می‌خواهیم. ولی ابتدا باید مقابل کادیز [در لالیگا سانتاندر] بازی کنیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала