Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت رئال و پی‌اس‌جی بر سر مربی آرجانتینی

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید و پی‌اس‌جی دو غول پول دار اروپا این بار رقیب جدیدی بر سر گزینش مربی با هم خواهند بود.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که آینده توماس توخل در میان حدس و گمان قرار دارد، گفته می‌شود PSG مائوریسیو پوچتینو را در نظر دارد، همچنین رئال مادرید در صورت اخراج زین الدین زیدان نیز این تصمیم را خواهد گرفت.

در حال حاضر مورد قابل انتظار پیوستن کیلیان امباپه از پی‌اس‌جی به رئال مادرید است. علاوه بر مهاجم پاری سن ژرمن، این دو باشگاه معمولاً در طی پنجره نقل و انتقالات بر سر داوید آلابا نیز در برابر همان موضوعات مقابل هم قرار می‌گیرند. اما این یک مورد منفرد نیست. در واقع، پی‌اس‌جی و رئال مادرید در نهایت می‌توانند از مربیان خود یعنی توماس توخل و زین الدین زیدان جدا شوند، زیرا نتایج آنها ناکافی است. و برای جایگزینی مربیان آنها، هر دو جهت انتخاب مربی جدید در ذهن دارند.

 

پوچتینو، بین رئال مادرید و پی اس جی

طبق گزارشات از اولین جدایی زین الدین زیدان در سال 2018، فلورنتینو پرز به فکر آوردن مائوریسیو پوچتینو بود که در تاتنهام مستقر بود. از نوامبر 2019، تکنسین آرجانتینی آزاد است و به اندازه کافی اجازه می‌دهد رئیس رئال مادرید رویای پوچتینو را به حقیقت بدل کند. اما به گفته خوزه آلوارز قطری‌ها همچنین مائوریسیو پوچتینو را پس از توماس توخل اولویت خود قرار خواهد داد. مسابقه جدید بین PSG و رئال مادرید اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала