Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان می‌رود؛ رئال‌مادرید با مائوریسیو پوچتینو تماس گرفت

© REUTERS / Dylan MartinezTottenham Hotspur teknik direktörü Mauricio Pochettino
Tottenham Hotspur teknik direktörü Mauricio Pochettino - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو اولین گزینه جانشینی زین‌الدین زیدان است و در صورت ادامه روند ضعیف رئال‌مادرید، جانشین سرمربی فرانسوی خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال‌مادرید در دیدار برگشت مقابل شاختار دونتسک هم مثل بازی رفت شکست خورد تا صعودش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا به خطر بیفتد.

ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان
رائول گزینه محتمل‌تر برای جانشینی زیدان

در پی این شکست، گفته شده فلورنتینو پرس به زین‌الدین زیدان سرمربی کهکشانی‌ها اولتیماتوم داده و اگر رئال بازی بعدی مقابل مونشن‌گلادباخ را نبرد و حذف شود، شاید زیزو برکنار شود. نشریه «اسپورت» هم مدعی شد، باشگاه رئال‌مادرید خیلی زود با مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرجنتینی پیشین تاتنهام که یک سالی می‌شود تیم ندارد تماس گرفته تا در صورت اخراج زیدان خیلی سریع او را جایگزین مربی‌ای کند که 3 دوره تیم‌شان را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا کرده است.

صعود کهکشانی‌ها به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با باخت چهارشنبه شب آنها مقابل شاختار دونتسک که دومین باخت متوالی آنها برابر این تیم اوکراینی در این فصل بود، وابسته به کسب نتیجه در آخرین بازی‌شان در مرحله گروهی مقابل صدرنشین جدول رده‌بندی یعنی مونشن‌گلادباخ است.

در لالیگا هم اما رئالی‌ها فصل پرفراز و نشیبی را تاکنون پشت سر گذاشته‌اند که شامل 5 پیروزی و 5 بازی بدون برد (شامل 3 شکست و دو تساوی) بوده و آنها را با 7 امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول در رده چهارم قرار داده است. در این اوضاع و احوال دو بازی سخت هم پیش روی شاگردان زیدان است که اولی مقابل سویا است و دومی برابر اتلتیکومادرید.

پوچتینو از سال گذشته که از تاتنهام اخراج شد بدون تیم و مربی آزاد است. رئال مادرید هم یکی از تیم‌هایی است که او در گذشته نسبت به هدایت آن تمایل نشان داده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала