Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام احساسی پله برای «دیه‌گو مارادونا»: روزی در بهشت با هم فوتبال بازی می‌کنیم

© Sputnik / Alexey Nikolsky /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین، پلی و مارادونا
 پوتین، پلی و مارادونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پله در پیامی جدید برای مارادونا نوشت که روزی در بهشت با هم فوتبال بازی خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک، یک هفته از درگذشت دیگو مارادونا گذشته و کم‌کم تب و تاب روزهای غمناک پس از رفتن اسطوره فوتبال آرجنتین هم فروکش می‌کند.

 پوتین، پلی و مارادونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
واکنش پله به فوت مارادونا؛ روزی در بالاتر از آسمان فوتبال بازی میکنیم+عکس
اما این اتفاق برای پله بسیار ناراحت‌کننده بوده، چرا که او پیامی جدید در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:«هفت روز از درگذشت تو می‌گذرد. بسیاری از مردم دوست داشتند زندگی ما را با یکدیگر مقایسه کنند. نابغه‌ای بودی که دنیا را مسحور خود کردی. یک شعبده باز با توپ در پاهایش. یک افسانه واقعی اما بالاتر از همه اینها، برای من تو همیشه یک دوست بزرگ، با قلبی حتی بزرگتر خواهی بود.»
پله در ادمۀ این پیام احساسی‌اش نوشت:«امروز می‌دانم که اگر ما بتوانیم یکدیگر را کمتر مقایسه کنیم و بیشتر تحسین کنیم، جهان بسیار بهتر خواهد بود.  بنابراین، می‌خواهم بگویم که تو غیرقابل مقایسه هستی. مسیر تو با صداقت مشخص شد و به روش منحصر به فرد و خاص خود به ما یاد دادی که باید خیلی بیشتر دوست داشته باشیم و بگوییم دوستت دارم.»
پله در پایان این نوشت:«درگذشت زودهنگام تو اجازه نداد آن را به تو بگویم بنابراین من فقط آن را می‌نویسم تو را دوست دارم، دیگو. دوست بزرگ من برای کل سفرمان بسیار متشکرم. یک روز، در بهشت​، در یک تیم با هم بازی خواهیم کرد و این اولین باری خواهد بود که من در زمین بدون اینکه گل زده باشم به هوا خواهم پرید و این به آن دلیل خواهد بود که من می‌توانم دوباره تو را در آغوش بگیرم.»

چهار شنبه هفته گذشته بود که خبر درگذشت اسطوره آرجنتین و یکی از بهترین های تاریخ فوتبال، جهان را در یک شوک بزرگ فرو برد؛ موضوعی که باعث شد بعد از آن بسیاری از بزرگان فوتبال واکنش‌های احساسی خود را نسبت به این اتفاق تلخ نشان دهند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала