Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رضایت بارسا برای فروش مسی؛ در به روی سیتی باز شد

© REUTERS / MASSIMO PINCALionel Messi
Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی همچنان در تلاش خروج آزادانه از بارسا است و در این میان من سیتی می‌خواهد با تمام توان شرایط او را دنبال کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ پس از این‌که بارسلونا سری اختلافات خود را با لیونل مسی باز کرد، منچستر سیتی بار دیگر در موقعیت قطبی این فوق ستاره قرار گرفت.

کارلس توسکتسر ئیس موقت غول اسپانیایی ادعا می‌کند که آنها باید مهاجم ناراضی را در تابستان راضی می‌کردند و این می‌تواند در را برای سیتی باز کند تا در پنجره نقل و انتقالات ماه آینده حرکت دیگری برای مسی 33 ساله انجام دهد.

"سان اسپورت" مدعی‌ست که موقعیت مسی از ماه آگوست که سعی کرد با زور از نیوکمپ خارج شود، تغییری نکرده است.

هیچ یک از نامزدهای احتمالی برای تصدی سمت ریاست در انتخابات جنوری کاری نکرده‌اند که بتواند راه را برای امضای توافق جدید به او هموار کند.

و توسکتس قصور اوضاع وخیم مالی باشگاه را به گردن مسی انداخته که آنها را مجبور به موافقت با به تعویق انداختن دستمزد تیم در این فصل برای صرفه جویی در حدود 155 میلیون پوند در ماه آینده کرده است.

دستمزد سرسام آور 54 میلیون پوندی مسی در سال فشار عظیمی بر روی حساب‌های بارسا است و توسکتس می‌گوید که باشگاه باید در ابتدای فصل او را می‌فروخت.

وی گفت: "از نظر اقتصادی، من مسی را در تابستان می‌فروختم. برای پولی که دریافت می‌کردیم و برای آنچه پس انداز می‌کردیم، مطلوب بود."

در مورد تعویق دستمزد، توسکتس افزود: "توافقی که در حال حاضر انجام داده‌ایم به ما امکان می‌دهد فصل را بدون مشکل جریان نقدی به پایان برسانیم. این فصل ذخیره شده است."

قرارداد مسی در اواخر ماه جون به پایان می‌رسد و بارسا اکنون مجبور است تصمیم بگیرد که آیا او را با هزینه‌ای کمتر در جنوری بفروشد تا حداقل چیزی از او بدست آورد.

همچنین این مبلغ 27 میلیون پوند برای آنها صرفه جویی خواهد کرد رقمی که کمک می‌کند فشارهای موجود در ترازنامه های‌شان کاهش یابد.

غول اسپانیایی اعلام کرد ضرر 88 میلیون پوندی در حساب‌های سالانه خود در ماه اکتبر دارد و با ادامه بیماری همه گیر ویروس کرونا مجبور به فروش بازیکن برای کاهش هزینه‌های اضافی است.

سیتی تحسین خود از مسی را که مدتها هدف این باشگاه بوده، پنهان نکرده است و با تعهد پپ گواردیولا به دو سال دیگر مسئولیت هدایت در اتحاد، تصور می‌شود که این یک افزایش مهم در احتمال وسوسه او در لیگ برتر است.

یوونتوس و اینتر نیز علاقه نشان داده‌اند اما واقعاً فقط سیتی و پاری‌سن‌ژرمن هستند که می‌توانند جاه طلبی ورزشی و مالی را ارائه دهند تا بتوانند یک معامله را انجام دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала