Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی بیاید نیمار تمدید می‌کند

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر سوارز و نیمار Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Ювентус" - "Барселона"
سوارز و نیمار Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Ювентус - Барселона - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار جونیور ستاره برازیلی پاری‌سن‌ژرمن فقط در صورت انتقال مسی به پاریس قرارداد جدید را امضا خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ نیمار تنها در صورتی قرارداد جدیدی در پاری‌سن‌ژرمن امضا خواهد کرد که غول فرانسوی در تابستان سال آینده قرارداد لیونل مسی کاپیتان بارسلونا را نهایی سازد.

در حالی‌که نیمار مذاکرات‌اش با سران پی‌اس‌جی در جریان است اما در سوی دیگر قرارداد مسی رو به پایان است و تقریباً در اوایل سال جاری می‌خواست از این تیم جدا شود اما در نهایت ماندنی شد، ولی در نهایت سبب شد تا جوزپ ماریا بارتومئو از ریاست بارسا استعفا داد.

نشریه موندو دیپورتیوو  با انتشار گزارشی مدعی شده که آینده نیمار در فرانسه مشخص خواهد شد که آیا PSG پولدار می‌تواند بودجه‌ای را برای جذب مسی جمع کند، در نقل و انتقالی که در جامعه فوتبال ویرانگر باشد.

وینگر PSG که قراردادش در سال 2022 به پایان می‌رسد با آشکار کردن علاقه خود برای بازی دوباره در کنار مسی، پس از کسب دو عنوان قهرمانی در لالیگا، سه جام اسپانیا به همراه قهرمانی در لیگ قهرمانان 2015 و قهرمانی جام جهانی باشگاه‌ها، گمانه زنی‌ها را در مورد آینده خود شدت بخشید.

نیمار در مصاحبه ای پس از پیروزی 3-1 پاریسی‌ها برابر منچستر یونایتد در روز چهارشنبه به ESPN گفت: "چیزی که من بیشتر از همه می‌خواهم این است که دوباره با مسی بازی کنم تا بتوانم یک بار دیگر در زمین از او لذت ببرم. او می‌تواند در نقش من بازی کند، مشکلی برای من نخواهد بود. من مطمئن هستم که سال آینده، ما باید دوباره این کار را انجام دهیم."

یکی از عوامل بالقوه‌ای که می‌تواند آینده ستاره برزیلی را رقم بزند، انتخابات ریاست بارسلونا است و چهره‌های ارشد نسبت به آینده نیمار و مسی اختلافات مختلفی دارند.

بارتومئو رئیس پیشین بارسا مشتاق بازگشت نیمار بود اما تونی فریکسا با شور و هیجان ادعا کرد که این ستاره برزیلی "حتی در میان 30 بازیکن برتر جهان نیست".

در همین حال، خوان لاپورتا می‌خواهد مسی در بارسلونا بماند و فاش کرد که هم او و هم نیمار با هم درک خوبی در زمین بازی دارند.

این نامزد انتخابات ریاست بارسا گفت: "طبیعی است که او این حرف را بزند، آنها دوست هستند و درک خوبی بین آنها وجود دارد. این رابطه طبیعی است. امیدوارم لئو صبر کند و به پیشنهاد رئیس جدید بارسلونا گوش فرا دهد: ما با لئو تماس داریم، من می‌دانم که او از من قدردانی می‌کند، ما به یکدیگر احترام می‌گذاریم، اما در مورد تمدید صحبت نکرده‌ایم. مسی به شما تضمین می‌دهد آرزو داشته باشید که بتوانید همه چیز را برنده شوید. من می‌خواهم او در بارسا بماند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала