Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ اروپا؛ صعود درخشان میلان در نبود زلاتان در شب تساوی شاگردان مورینیو در خانه لاسک

© AFP 2023 / Joe KlamarКоманды Manchester United и Lask перед матчем
Команды Manchester United и Lask перед матчем - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شاگردان استفانو پیولی موفق شدند تا با شکست سلتیک صعودشان به دور بعد رقابت ها را تضمین کنند. تاتنهام هم در یک دیدار پر از هیجان با نتیجه 3 – 3 تن به تساوی داد.

به گزارش اسپوتنیک، در چارچوب رقابت‌های لیگ اروپا، آث میلان میزبان سلتیک بود که این دیدار با نتیجه چهار بر دو به سود شاگردان پیولی به پایان رسید.

باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید  Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان
میلان و اتلتیکو امتیازآورترین‌ تیم‌های اروپا

سلتیک بازی را هجومی آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بازی توانستند دوبار دروازه میزبان را باز کنند. در دقیقه تام راجیک با یک ضربه سر گل نخست تیم اسکاتلندی را به ثمر رساند. این پایان کار نبود که در دقیقه 14 ادسونه ادوارد صاحب توپ شد و دروازه جان لوئیجی دوناروما را باز کرد و دومین گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

میلان پس از دریافت گل دوم توانست کنترول میدان را در اختیار گیرد. در دقیقه 24 روی ضربه ایستگاهی فوق العاده هاکان چالهان اوغلو یکی از گل‌ها را جبران کرد تا نتیجه 2-1 شود. دو دقیقه نگذشته بود که شاگران استفانو پیولی به گل دوم دست یافتند و با این گل توانستند بازگشت بسیار سریعی به مسابقه داشته باشد.

ساموئل کاستیخو پس از یک کش و قوس درون محوطه جریمه سلتیک موفق شد نتیجه را به تساوی بکشاند. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا دو تیم با همان نتیجه 2-2 پا به رختکن بگذارند. میلان نیمه دوم را بسیار خوب آغاز کرد و توانست در دقیقه 50 گل سوم را هم وارد دروازه سلتیک کند. پیتر هاگه بعد از یک حرکت تکنیکی موفق شد با ضربه ای دقیق دروازه حریف را باز کند تا نتیجه 3-2 شود.

حملات میلان پس از گل سوم هم ادامه داشت و این تیم در دقیقه 82 اختلاف را به دو گل افزایش داد. براهیم دیاز و روی پاس هاگه و در مصافی تک به تک موفق شد نتیجه را 4-2 کند و در پایان بازی با همین نتیجه نیز خاتمه یافت تا میلان صعود خود به مرحله بعدی لیگ اروپا را قطع کرده باشد.

در دیگر دیدارها تاتنهام در خانه لاسک به میدان رفت و در حالی که تا اواخر بازی از حریف پیش بود گل تساوی را دریافت کرد و این دیدار با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید. گرت بیل از روی نقطه پنالتی، سون هیونگ مین و دله الی برای تاتنهام گلزنی کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала