Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاهش لشکر مصدومان لیورپول؛ بازگشت مهره‌های کلیدی کلوپ به تمرینات

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر لیورپول
لیورپول - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی لیورپول اعلام کرد که الکساندر آرنولد و نبی کیتا آماده بازگشت به ترکیب لیورپول در آستانه دیدار برابر ولوز هستند.

به گزارش اسپوتنیک، الکساندر آرنولد بازیکن تیم ملی انگلیس جزئی از فهرست بلندبالای مصدومان مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر بود. آرنولد از زمان تساوی 1 - 1 برابر منچسترسیتی نتوانسته بود در ترکیب تیمش به میدان برود.

فيرجيل فان ديك يفوز بجائزة أفضل لاعب في إنجلترا لعام 2019 - اسپوتنیک افغانستان
سیدورف: پُرکردن جای خالی فن‌دایک در لیورپول و تیم ملی هالند دشوار است

کلوپ نگران فشار آوردن به بازیکنی است که از مصدومیت همسترینگ رنج می‌برد اما آماده است تا در دیدار برابر ولوز بار دیگر به میادین برگردد. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در کنفرانس خبری پیش از بازی درباره آمادگی بازیکنان مصدومش برای بازگشت به میدان گفت:

«هنوز نمی‌دانم. باید ببینیم چه خواهد شد. ترنت و کیتا امروز در تمرینات تیم حضور پیدا کردند. همه چیز بستگی به این دارد که شرایط چطور پیش برود. پس از بازی آژاکس بعضی بازیکنان مشکلاتی داشتند اما تا به حال اتفاق جدی رخ نداده است. باید ببینیم شرایط چطور خواهد شد اما در حال حاضر چیزی نمی‌دانم. ممکن است نبی و ترنت در دیدار برابر ولوز به میدان بروند. اما در این باره مطمئن نیستم. به جز این دو نفر کس دیگری برنخواهد گشت.»

در همین حال، امروز تصاویری در کمپ تمرینی مرسی سایدی ها منتشر شده که نشان می دهد ویرجیل فن دایک تمریمات سبک خود و آب درمانی را آغاز کرده و در حال طی کردن دوران نقاهت خود است. البته بعید به نظر می رسد مافع هالندی تا پایان فصل قادر به همراهی لیورپول باشد و در بهترین حالت او می تواند در ترکیب تیم ملی هلند در رقابت های یورو 2020 به میدان برود.

در همان روزهای ابتدایی فصل و در دیدار حساس لیورپول برابر اورتون بود که ویرجیل فن‌دایک پس از برخورد شدید با جوردن پیکفورد، دروازه بان اورتون به شدت آسیب دید. سرانجام آزمایشات نشان داد که مدافع هالندی و باکیفیت تا پایان فصل قادر به همراهی لیورپول نخواهد بود.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول چند روز قبل در مصاحبه ای مدعی شد شرایط زانوی ویرجیل فن دایک بهتر شده و روند ریکاوری این بازیکن خوب پیش می رود. به جز فن دایک، جو گومز دیگر مدافع لیورپول نیز دچار مصدومیت شدیدی شده و بعید است او نیز تا پایان فصل بتواند در ترکیب این تیم حضور یابد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала