ترامپ به خاطر خط لوله گاز «جریان شمالی 2» بودجه دفاعی را بسته می کند

© AFP 2023 / Andrew Caballero-Reynoldsترامپ به خاطر خط لوله گاز «جریان شمالی 2» بودجه دفاعی را بسته می کند
ترامپ به خاطر خط لوله گاز «جریان شمالی 2» بودجه دفاعی را بسته می کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور ایالات متحده امریکا به دلیل موافقت هر دو مجلس کنگره این کشور با ساخت خط لوله گاز «جریان شمال 2» بودجه دفاعی را بسته می کند. 
بودجه دفاعی امریکا بر ضد پروژه «جریان شمالی-2»  - اسپوتنیک افغانستان
بودجه دفاعی امریکا بر ضد پروژه «جریان شمالی-2»

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا در تویترش نوشته است، که خط لوله انتقال گاز «جریان شمالی 2» که مورد موافقت هر دو مجلس کنگره این کشور قرار گرفته است، تحریم می شود و بودجه دفاعی را بسته می کند. 

رئیس جمهور امریکا نوشته است: "این برای کشور ما بسیار ناراحت کننده است. برای امنیت ملی و سلامت انتخابات بسیار بد است. آخرین فرصت برای حل این مسئله این است، که من از وتو کار بگیرم". 

به نظر وی ، لغو ماده 230 قانون نجابت در پیام ها در بودجه، که انتخابات و امنیت ملی را تهدید می کند، ضروری است. طبق این بند، شبکه های اجتماعی در قبال نظرات کاربران مسئولیتی ندارند، در حالی که می توانند در آنها تغییراتی ایجاد کنند. ترامپ و دولت وی موافق پاسخگویی سایت ها به دلیل سانسور هستند.

یادآوری می کنیم، که پس از انتخابات ریاست جمهور، تویتر بسیاری از پست های ترامپ را به عنوان "دروغ" پرچم گذاری یا مسدود کرد. خود شبکه های اجتماعی ادعا می کنند که نقطه نظرات کسی را سرکوب نمی کنند، اما محتوای مغایر با قوانین آنها را محدود یا حذف می کنند. در همان زمان، رهبران کشورها و احزاب تحت حمایت برخی از شرکت ها قرار می گیرند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала