Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارساییِ که رئالی شد

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مربی سابق تیم‌های پایه بارسلونا با باشگاه رئال مادرید پیوست، تا انتقالی دیگر بین این دو باشگاه را شاهد باشیم.

به گزارش اسپوتنیک، ژاویر  مونچولی لئون نام یکی از استعدادیابان و مربیان سابق آکادمی بارسلوناست که در روزهای اخیر مذاکراتی با والنسیا انجام داده بود اما در نهایت با این تیم به توافق نرسید. در نهایت رئال مادرید وارد کار شد و موچولی را به خدمت گرفت.

مونچولی که بین سالهای 2014 تا 2020 در آکادمی بارسلونا فعالیت می کرد، در فصل 14-2013 در فدراسیون فوتبال منطقه والنسیا فعالیت می کرد، بین سالهای 2008 تا 2013 در آکادمی والنسیا حضور داشت و بین سالهای 2005 تا 2008 در لوانته فعالیت کرده است.

​مونچولی که در آکادمی رئال مادرید مشغول به کار خواهد شد، چند سال پیش در تمجید از سرمربی سابق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا گفته بود:" علاقه خاصی به ویسنته دل بوسکه دارم. از نظر مدیریت تیم ها فوق العاده است، رختکن را مدیریت می کند و به نظرم صحبت کردن با او بیشتر از خواندن چندین کتاب ارزش دارد. من با درک او از فوتبال همذات پنداری می کنم."

مونچولی در زمانی که در آکادمی والنسیا فعالیت می کرد نقشی کلیدی در جذب کانگین لی بازیکن کره ای داشت. این بازیکن که در حال حاضر در تیم بزرگسالان والنسیا توپ می زند در آن زمان فقط 10 سال سن داشت و در سالهای اخیر پیشرفت فوق العاده ای در والنسیا داشته و در حال حاضر باشگاه های بزرگ اروپا نظیر منچسترسیتی و رئال مادرید شرایطش را دنبال می کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала