صالح:عامل تجاوز جنسی بر یک کودک و تسهیل کننده انفجار های کابل بازداشت شد

© Photo / دولت سازامرالله صالح، معاون اول تکت انتخاباتی دولت ساز
امرالله صالح، معاون اول تکت انتخاباتی دولت ساز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون اول ریاست‌جمهوری می‌گوید که یکی از تسهیل‌کنندگان انفجار ماین‌های مقناطیسی در کابل بازداشت شده است. از این فرد به نام رحمت‌الله فرزند حبیب‌الله نام برده شده است.

به گزارش اسپوتنیک، امرالله صالح، معاون اول ریاست‌جمهوری صبح امروز (شنبه، 15 قوس) در صفحه‌ی رسمی فیس‌بوک خود از بازداشت یک فرد که به عنوان تسهیل کننده انفجار های کابل از وی نام برده خبر داده، نوشته است که فرد بازداشت‌شده نانوایی جعلی ساخته بود و نان را از جای دیگر خریداری می‌کرد تا کسی بر او شک نکند.

صالح همچنان گفته است که یک پسر زیر سن نیز همرای رحمت‌الله بازداشت شده است. براساس معلومات صالح، رحمت‌الله این پسر زیر سن را در بدل مبلغ 200 افغانی در روز به‌عنوان شاگرد نانوایی استخدام کرده بود، اما همه‌روزه بالایش تجاوز جنسی کرده و از او در انتقال ماین‌های مقناطیسی کار می‌گرفت.

مرگ 7 نفر در کابل به علت مصرف مواد نشه‌آور - اسپوتنیک افغانستان
مرگ 7 نفر در کابل به علت مصرف مواد نشه‌آور

معاون اول ریاست‌جمهوری گفته است که با خانواده‌ی کودک بازداشت شده تماس گرفته شده است.

آقای صالح در مورد دریافت اجساد سه مرد و یک زن از یک کانتینر در شهر کابل نیز گفته است کسانی که آنان را در داخل کانتینر قفل و فراموش کرده بود که درب کانتینر را باز کنند، بازداشت شده‌اند.

او گفته است: « مسأله اجساد درکانتینر یک بحث اخلاقی و فاجعه جنایی است، اما کنترول آن ناممکن بود.»

این در حالی است که شب گذشته، وزارت داخله‌ی کشور اعلام کرد که در بیست‌وچهار ساعت گذشته هفت نفر به‌شمول یک زن به دلیل استفاده از مواد نشه‌آور در شهر کابل جان باخته‌اند.

طارق آرین، سخن‌گوی وزارت داخله گفت که اجساد چهار نفر به‌شمول یک خانم از یک کانتینر به‌دست آمده است.

آقای آرین همچنان گفته است که این افراد شب را در داخل یک کانتینر سپری کرده بودند. به گفته‌ی او، معلومات ابتدایی نشان می‌دهد که آنان از مواد نشه‌آور استفاده کرده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала