Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چرا پی اس جی برای مسی جذاب است؟

© AFP 2023 / Josep LagoФутболист Лионель Месси
Футболист Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در روزهای اخیر و بعد از صحبت های جنجال برانگیز نیمار در مورد هم تیمی شدن با مسی در سال آینده، گمانه زنی ها در مورد آینده فوق ستاره آرژانتینی افزایش یافته است.

به گزارش اسپوتنیک،  مسی می‌تواند با حضور در پاریسن ژرمن از ویژگی‌های این تیم استفاده کند. با بروز شایعاتی مبنی بر احتمال پیوستن مسی به پاریسن جرمن، رسانه مارکا در گزارشی ویژگی‌های پاریسن ژرمن و امکاناتی که این باشگاه می‌تواند در اختیار مسی بگذارد را بررسی کرده است.

قرارداد عظیم:
پاریسن ژرمن یکی از متمول ترین باشگاه‌های اروپاس و به راحتی می‌تواند دستمزدهایی گران قیمت پرداخت کند.  آن‌ها هم اکنون نیمار، امباپه و ایکاردی را با دستمزدهای بالا در اختیار دارند و به نظر نمی‌رسد برای پرداخت پول‌ گزاف به مسی مشکلی داشته باشند.

هدف پاریسن جرمن:
پاریسی‌ها از مدت‌ها پیش هدف‌شان را فتح لیگ قهرمانان عنوان کرده‌ بودند و حالا مسی می‌تواند با حضور در این تیم در راه رسیدن به هدفی که قطعا خودش هم آن را دوست دارد به پاریسی‌ها کمک کند.

حضور کنار ستاره‌ها:
نیمار، امباپه، ایکاردی، ناواس، دی‌ماریا، وراتی، پاردس، مارکینیوس و... همه در پاریس حضور دارند و مسی می‌تواند با حضور کنار آن‌ها در یک تیم پرستاره حضور داشته باشد.

دوستان قدیمی:
مسی در ترکیب پاریسن ژرمن دوستان کمی ندارد. او پیشتر با نیمار هم تیمی بوده، کنار دیماریا و پاردس در تیم ملی آرزانتین بازی کرده و با توجه به حضور ناواس، رافینیا و مارکینیوش می‌تواند از فوتبالی با طعم قاره آمریکا لذت ببرد.

شرایط زندگی:
بارسلونا یکی از بهترین شهرهای اروپاست اما پاریس پایتخت فرانسه است و هیچ شهری شبیه به آن نیست. این شهر تمام شرایط مورد نیاز برای راحتی مسی را دارد و این مسئله خود می‌تواند عاملی برای تشویق مسی به حضور در فرانسه باشد.

لیگ فرانسه:
قهرمانی در لیگ فرانسه به عادت پاریس‌ها تبدیل شده و به همین دلیل مسی می‌تواند علاوه بر قهرمانی در فرانسه به راحتی تمرکز خود را روی لیگ قهرمانان بگذارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала