استفاده از ماسک در تمام محیط‌های داخلی به‌جز خانه‌ خودتان ضروری است

© Sputnik / Alexandr Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر استفاده از ماسک در تمام محیط‌های داخلی به‌جز خانه‌ خودتان ضروری است
استفاده از ماسک در تمام محیط‌های داخلی به‌جز خانه‌ خودتان ضروری است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا روزبه‌روز در حال افزایش است و حالا به تازگی مرکز کنترول و پیشگیری بیماری امریکا اعلام کرده افراد باید در تمام محیط‌های داخلی غیر از خانه خود از ماسک استفاده کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیجیاتو، مرکز کنترول و پیشگیری بیماری امریکا (CDC) به تازگی راهنمای خود برای مقابله با شیوع ویروس کرونا را بروزرسانی کرده که در آن به استفاده از ماسک در خانه اشاره شده است. به گفته این مرکز، مردم همیشه باید در خانه‌ها غیر از خانه خود ماسک بزنند. با توجه به این موضوع اگر افراد به خانه دوستان یا اقوام خود سر بزنند، باید در آن‌ها از ماسک استفاده کنند.

بهترین راه پیشگیری از ویروس کرونا
 - اسپوتنیک افغانستان
بهترین راه پیشگیری از ویروس کرونا

با سخت‌گیرانه‌ترین و جدی‌ترین راهنمای مرکز کنترول و پیشگیری بیماری امریکا برای استفاده از ماسک تا به امروز مواجه هستیم. در گذشته CDC توصیه کرده بود که افراد بالای 2 سال باید در محیط‌های عمومی و هنگام حضور در کنار افراد غیر از اعضای خانواده خود ماسک بزنند.

ابتدا این مرکز اعلام کرده بود در درجه اول برای محافظت از دیگران در صورت عدم آگاهی از ابتلا به کرونا باید از ماسک استفاده کرد.  CDC سپس در نوامبر سال جاری میلادی راهنمای خود را بروزرسانی کرد. این مرکز با توجه به تحقیقاتی که از محافظت از فرد استفاده‌کننده از ماسک خبر می‌داد، آن را تغییر داد.

اکثر متخصصان سلامت عمومی پیش‌بینی می‌کنند که تا زمانی که یک یا چند واکسین کرونا بتوانند به این همه‌گیری پایان دهند، باید اقدامات ایمنی مانند استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و شستشوی دستان را ادامه داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала