Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حضور بکهام سالخورده در کارزار مبارزه با مرض مالاریا + ویدیو

© REUTERS / HANNAH MCKAYديفيد بيكهام
ديفيد بيكهام - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
داوید بکهام ستاره سابق یونایتد، رئال مادرید و تیم ملی انگلیس، برای مبارزه با بیماری مالاریا، در یک تبلیغ اشتراک کرد و به نهاد برگزاری کنندۀ کاراز مبارزه با این بیماری اجازه داد تا او را در پیر و سالخورده نشان دهد.

به گزارش اسپوتنیک، مالاریا بیماری خطرناکی است که به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی در برخی کشورها و با نیش پشه آلوده به بدن انسان منتقل شده و با علائمی مانند تب و لرز ظاهر می شود.

این بیمار سالانه جان انسان‌های بی‌شماری را در سراسر جهان می‌گیرد و کشورها و نهادهای زیادی در تلاش اند تا در برابر این بیماری خطرناک مبارزه کنند.

در این میان یک نهاد داوید بکهام را به عنوان سفیر تبلیغاتی خویش انتخاب کرده و با استفاده از تکنالوژی چهرۀ این بازیکن سابق فوتبال را پیر ساخته تا جلب توجه کند و مردم را از خطرات این بیماری آگاه سازد.

در ویدیویی که از سوی نهاد «Malaria No More» منتشر شده است، بکهام در حالی که به صورت دیجیتال پیر شده است، در یک آینده خیالی که مالاریا ریشه‌کن شده است، سخنرانی می‌کند.

ستاره سابق تیم ملی انگلیس، دلیل حضور خود را در این تبلیغ جان باختن کودکان بخاطر بیماری مالاریا عنوان کرده و گفته است که بخاطر 4 فرزندش دست به چنین اقدامی زده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала