Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در این تابستان قصد داشتم خداحافظی کنم

© REUTERS / DANIELE MASCOLOزلاتان إبراهيموفيتش
زلاتان إبراهيموفيتش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ابراهیموویچ درباره دورانی که تصمیم گرفته از فوتبال خداحافظی کند صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، زلاتان ایبراهیموویچ ستاره مُسن و با تجربه آ.ث میلان می گوید که در تابستان گذشته قصد بازنشستگی از دنیای فوتبال را داشته بوده است.

ایبرا در جدیدترین گفت و گوی خود به اسکای اسپورت ایتالیا گفته: "تیم ما گرسنه موفقیت است و تمایل زیادی به آن دارد. عالی کار می‌کنیم. نباید هدف یا رویا داشته باشیم بلکه باید بازی به بازی پیش برویم. حالا نمی‌توانیم آسوده باشیم. مردم فقط آخرین بازی‌ها را به خاطر دارند."

زلاتان در ادامه گفت: "به جای حضور در یک تیم در اوج بهتر است تا یک تیم را به اوج برسانید. اگر ترسیده بودم چنین کاری را انجام دهم اصلا قرارداد امضا نمی‌کردم. مثل زمانی که در منچستر یونایتد به من گفتند من پیر هستم. 10 سال پیش آمار دیگری داشتم. دوران دیگری داشتم. اما حالا با تجربه‌تر شده‌ام. زمانی که جوان هستید بیشتر ستاره هستید و من حالا آن را متوجه می‌شوم. خداحافظی از فوتبال؟ پیولی از من درباره کاری که می‌خواستم انجام دهم پرسید. پاسخ دادم نمی‌خواهم به فوتبال ادامه دهم. کافی است. خانواده هم اهمیت دارد. من اینجا تنها هستم. یک فداکاری است. برای ۶ ماه مشکلی نیست اما نمی‌خواهم یک سال دیگر بمانم. پیولی هم به من گفت به تصمیمت احترام می‌گذارم."

​ابرستاره تیم میلان در ادامه گفته: "فردای آن روی دوباره با هم صحبت کردیم و من گفتم تصمیم گرفته ام بازنشست شوم. در این سن قرارداد مهم نیست. ناگهان چیزی تغییر کرد. نمی‌خواستم پشیمانی داشته باشم. به میلان اطلاع دادم که ادامه می‌دهم. در منچستر یونایتد هم زمانی که 35 یا 36 سال داشتم می‌خواستم خداحافظی کنم. پس از مصدومیتم گفتم تا جایی که امکان دارد به بازی ادامه می‌دهم. بدون فوتبال من چه کسی هستم؟ وقتی دیگر کاری که برای 25 سال آن را انجام می‌دادی انجام نمی‌دهی، کنار آمدن با شرایط آسان نیست. آیا آماده خداحافظی هستم؟ خیر زیرا حس خوبی دارم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала