Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چشمک آلگری به تیم های لیگ برتری

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر آلگری
آلگری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ماسیمیلیانو آلگری سرمربی پیشین تیم های یوونتوس و میلان برای سرمربی شدن در لیگ برتر انگلیس ابراز علاقه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه تایمز گزارش میدهد، ماسیمیلیانو الگری، سرمربی سابق باشگاه های میلان و یوونتوس از تمایل خود برای حضور در لیگ برتر انگلیس صحبت می کند. او در این رابطه می گوید:

 "از نظر من، فوتبال انگلستان در حال پیشرفت است زیرا مربیان خارجی زیادی در آنجا حضور دارند. شاهد تاکتیک های بیشتر و متنوعی در انگلیس نسبت به 10 سال قبل هستیم. فوتبال در آنجا اکنون پیچیده تر و تاکتیکی تر است اما همچنان به سنت های انگلستان احترام گذاشته می شود. دوست دارم حضور در لیگ برتر انگلیس را تجربه کنم. در ایتالیا، حدود 4 سال هدایت میلان و 5 سال هدایت یوونتوس را بر عهده داشتم و اکنون انتظار دارم تا مجددا در ایتالیا کار کنم اما مربیگری ایتالیا یا انگلستان دشوار است."

​الگری درباره تاریخچه متفاوت فوتبال هر کشور و هر باشگاه صحبت می کند و در این رابطه می گوید:

"نکته مهم این است که هر کشوری تاریخ خود را دارد. انگلستان نسبت به ایتالیا، ایتالیا نسبت به اسپانیا و اسپانیا نسبت به آلمان متفاوت است و تغییر تاریخ یک کشور کار بسیار دشواری است. تغییر تاریخچه یک باشگاه نیز دشوار است. به عنوان مثال، منچستریونایتد به مدت 50 سال با یک سبک و شیوه بازی می کرد. هنگامی که لوییس فن خال به این باشگاه آمد، ذهنیت متفاوتی نسبت به تاریخچه این باشگاه داشت. فن خال قصد داشت فوتبال مالکانه‌ای را به نمایش بگذارد اما در منچستریونایتد باید به محوطه جریمه بروید و مدام حمله کرده و از جناحین ارسال کنید. آرسنال نیز تیم متفاوتی نسبت به منچستریونایتد است. در ایتالیا، میلان تیم متفاوتی نسبت به یوونتوس است.  "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала