Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دمبله بار دیگر مصدوم شد

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم فرانسوی از ناحیه همسترینگ پای راست خود در کادیز دچار کشیدگی شد و این می‌تواند اولین اتفاق بد این فصل برای او باشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ بارسلونا با رونالد کومان شکست دیگری را تجربه نمود اما این شکست تلخ کامی دیگر نیز روی دست کومان گذاشت و ستاره فرانسوی در بازی مقابل کادیز، عثمان دمبله از ناحیه همسترینگ پای راست دچار کشیدگی شده است.

در بیانیه پزشکی شدت آسیب دیدگی یا زمان دقیق غیبت مشخص نشده، اگرچه با سابقه پزشکی دمبله به احتمال زیاد او چندین بازی را از دست خواهد داد.

این اولین مصدومیت عضلانی است که در این فصل مهاجم فرانسوی از آن رنج می‌برد، اگرچه از زمان ورود او از بوروسیا دورتموند به باشگاه بارسا، این نهمین مصدومیت عضلانی وی می‌باشد که طی چهار فصل حضورش در کاتالونیا متحمل شده و بیشتر از آنکه در اختیار مربیان باشد در بیمارستان به سر برده است. این مصدومیت زمانی اتفاق می‌افتد که بازیکن فرانسوی بهترین فوتبال خود را ارائه می‌داد و به لطف کار نیرویی که زیر نظر تیم آلبرت روکا انجام می‌دهد، از نظر بدنی قوی‌تر به نظر می‌رسید.

دمبله بدین ترتیب به لیست مصدومان پیوست که شامل پیکه، آنسو فاتی و سرجی روبرتو می‌شود، جدا از امتیتی ​​که طبق گفته‌های کومان نزدیک به حضور دوباره است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала