Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار شرط بزرگی را برای تمدید قرارداد خود تعیین می کرد

© AP Photo / Lynne Sladkyمسی و نیمار
مسی و نیمار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار این‌که قصد دارد بماند، باید پی‌اس‌جی برای ماندن‌اش لیونل مسی را خریداری نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که قرارداد نیمار با پی‌اس‌جی تا سال 2022 مدار اعتبار است اما او هنوز قراردادش را تمدید نکرده است. اگر او در پاریس در حال شکوفایی است، ستاره برزیلی بیش از هر چیزی دوست دارد با لیونل مسی بازی کند. شرط قرارداد جدید وی نیست؟

سوارز و نیمار Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Ювентус - Барселона - اسپوتنیک افغانستان
مسی بیاید نیمار تمدید می‌کند

نیمار سه سال پس از ورودش به پاری‌سن‌ژرمن از باشگاه بارسلونا، سرانجام در پایتخت خوشحال به نظر می‌رسد، تا آنجا که می‌تواند قرارداد خود را تمدید کند که در حال حاضر تا سال 2022 ادامه دارد. علاوه بر این، اولویت لئوناردو همانطور که سایت le10sport.com مدعی شده، تمایل به ادامه کار ستاره برزیلی خواهد بود. اما شاید نیمار تمایل نداشته باشد که در PSG تنها بماند. روز چهارشنبه ملی پوش برزیلی پس از پیروزی مقابل منچستر یونایتد یک بمب واقعی را پرتاب کرد و آرزوی خود برای بازی دوباره با لیونل مسی را تایید نمود: "من می خواهم با او بازی کنم، می‌خواهم همیشه با او بازی کنم، مطمئنا. سال آینده ما باید دوباره با هم بازی کنیم." در حالی‌که مسی در پایان قرارداد خود با باشگاه بارسلونا است و این بیانیه می‌تواند پیامی باشد که برای تمدید قرارداد به لئوناردو ارسال شده است ...

نیمار دوست دارد مسی را در PSG ببیند!

بنابراین، طبق اطلاعاتی که دانکن کاستلز در پادکست پنجره نقل و انتقالات فاش کرد، نیمار به PSG اعلام کرده که اگر رهبران پاریس موفق به امضای لیونل مسی شوند، احتمال اینکه موافقت کند ماجرا را به PSG بسپارد، احتمال بیشتری دارد. این روزنامه نگار انگلستانی همچنین ادعا می‌کند که یک کارگزار با خورخه مسی تماس گرفته و می‌تواند با رهبران PSG بحث کند. دومی می‌گفت مذاکرات برای تمدید قرارداد نیمار در حال حاضر در جریان است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала