واکنش وزارت خارجه روسیه به تصمیم امریکا به خاطر به رسمیت شناختن بومیان کوریل به عنوان جاپانی

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش وزارت خارجه روسیه به تصمیم امریکا به خاطر به رسمیت شناختن بومیان کوریل به عنوان جاپانی
واکنش وزارت خارجه روسیه به تصمیم امریکا به خاطر به رسمیت شناختن بومیان کوریل به عنوان جاپانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت امور خارجه روسیه درباره قوانین کارت های سبز اظهار نظر کرد و نوشت، که از این رو نتیجه می شود که ایالات متحده سالهای متمادی روسهای متولد کوریل جنوبی را بومی جاپانی می داند.

امریکا روس‌های متولد شده در جزایر کوریل را جاپانی می‌داند - اسپوتنیک افغانستان
امریکا روس‌های متولد شده در جزایر کوریل را جاپانی می‌داند
به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه در تویترش درباره بومیان جزیره های کوریل نوشت: "آیا ما به اثبات بیشتری درباره اینکه ایالات متحده یک قدرت تجدیدنظرطلب است نیاز داریم؟ با تصمیم سال 1945 ، جزایر کوریل به اتحاد جماهیر شوروی واگذار شد".

وزارت امور خارجه روسیه متذکر شده است، که به این ترتیب وزارت امور خارجه ایالات متحده نتایج جنگ جهانی دوم را مورد تردید قرار می دهد و "روحیه گرایی را تشویق می کند".
دیپلماتان در پایان گفتند: "مرزها و خطوط قرمز خود را بشناسید".

وزارت امور خارجه روسیه با اشاره به روزنامه جاپانی Hokkaido Shimbun نوشته است، که در این روزنامه نظر به لاتری کارت های سبز امریکا، بومیان جزایر کوریل جنوبی توسط امریکا به عنوان بومیان جاپانی شناخته می شوند. 

پیش از این معلوم شد که در قوانین رسم کارت های سبز آمریکایی ، افرادی که در چهار جزیره مورد اختلاف رشته کوه کوریل جنوبی (خابومای، شیکوتان، کوناشیر و ایتوروپ) متولد شده اند، به جاپان منصوب شده اند.

یادآوری می کنیم، که روسیه و جاپان سالهاست که نتوانسته اند معاهده صلح پس از جنگ جهانی دوم را امضا کرده نتوانسته اند. مشکل اصلی مسئله مالکیت جزایر کوریل است. توکیو به معاهده شیمودا در تجارت و مرزها اشاره دارد که در فیبروری 1855 بین امپراتوری روسیه و جاپان منعقد شد. بر پایه این سند، جزیره های شیکوتان، کوناشیر، ایتوروپ و خابی از میان جزیره های کوریل جاپان بیرون شدند و بقیه به عنوان دارایی روسیه شناخته شدند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала