Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد ویژه‌ی منچستریونایتد برای برونو فرناندس

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر برونو فرناندز بازیکن جدید منچستریونایتد Russia World Cup Portugal Training
برونو فرناندز بازیکن جدید منچستریونایتد  Russia World Cup Portugal Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره پرتگالی منچستریونایتد پس از درخشش در ترکیب منچستریونایتد پیشنهادی با حقوق 2 برابر دریافت می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، درخشش برونو فرناندس در کمتر از یک سال حضور در منچستریونایتد باعث شده تا باشگاه به او پیشنهاد تمدید قرارداد با مزایای بهتر بدهد.

برونو فرناندز بازیکن جدید منچستریونایتد  Russia World Cup Portugal Training - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
برونو بهترین بازیکن ماه نومبر یونایتد+عکس

نشریه «میرر» خبر داد، برای این که باشگاه‌هایی مثل رئال مادرید یا بارسلونا، برونو فرناندس پرتگالی را وسوسه نکنند، باشگاه منچستریونایتد قراردادی جدید برای این بازیکن آماده خواهد کرد که در آن حقوقش 2 برابر خواهد شد.

البته در این مسیر، دستمزد  بازیکن از 100 به 200 هزار پوند در هفته افزایش خواهد یافت.با این کار سران یونایتد اعتقاد دارند به بازیکن ارزشمند خویش انگیزه بیشتری می بخشند و وی را از رادار تیم های بارسلونا و رئال مادرید دور می کنند.

فرناندس در ماه جنوری گذشته با قراردادی بلندمدت به یونایتد منتقل شد ولی حالا که هنوز یک سال از قرارداد او نگذشته شیاطین سرخ از او چنان راضی هستند که می خواهند در قراردادی جدید دستمزد او را دو برابر کنند.

او در ماه جنوری با مبلغ 47 میلیون پوند از اسپورتینگ به یونایتد منتقل شد و تا امروز مهمترین بازیکن یونایتد در این فصل بوده است. وی روز گذشته در به ثمر رسیدن 3 گل و کسب برد 3 بر یک خارج از خانه برابر وستهام در هفته یازدهم لیگ برتر نقش بسزایی داشت. او همان کاری را کرد که در 12 ماه اخیرش کرده است.

برونوی 26 ساله در مدتی که از اسپورتینگ‌لیسبون به منچستریونایتد آمده 22 گل زده و 14 پاس‌گل ارسال کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала