Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاتنهام 2 آرسنال 0؛ ادامه شکست ناپذیری مورینیو در برابر توپچی‌ها

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر سون هیونگ-مین بازیکن تاتنهام Футбол. Лига чемпионов. Матч "Тоттенхэм" - ЦСКА
سون هیونگ-مین بازیکن تاتنهام  Футбол. Лига чемпионов. Матч Тоттенхэм - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال تاتنهام در بازی حساس خانگی خود حریف قدرتمندش را با دو گل به زانو در آورد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در هفته یازدهم از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جزیره دو تیم فوتبال تاتنهام و آرسنال امشب در دربی حساس لندن از ساعت 9:00 شب به وقت کابل به مصاف هم رفتند که سرانجام این بازی با دو گل به سود میزبان پایان یافت.

در این بازی نیمه اول را کاملا سفیدپوشان کنترول کردند و بازی هجومی را به نمایش گذاشتند که طی آن توانستند دو بار در آن به گل برسند که ابتدا در دقیقه 13، سون هیونگ-مین از سمت چپ صاحب توپ شد و با حرکتی روبه جلو از بیرون محوطه جریمه، با شوت دیدنی‌اش دروازه آرسنال را باز کرد و نتیجه را 1-0 ساخت.

در ادامه تلاش‌های میزبان ادامه داشت در حالی‌که حریف نیز بارها روی دروازه این تیم فشار آورد اما هری کین روی پاس زیبای سون، توانست در دقیقه 45 بازی برای بار دوم دروازه آرسنال را باز نماید تا نیمه اول 2-0 شود.

با آغاز نیمه دوم آرسنالی‌ها دست به چند تعویض زدند و بازی را بیشتر از میزبان در اختیار گرفتند و بارها تا امر باز کردن دروازه پیش رفتند ولی درخشش هوگو لوریس و بی دقتی مهاجمان میهمان سبب شد تا دروازه تاتنهام بسته بماند.

در سه دقیقه وقت‌های تلف شده نیز تغییری در نتیجه نیامد و آرسنال سرانجام بازی را 2-0 به برتری رسید.

با این پیروزی 24 امتیازی شد و صدر جدول را از چلسی گرفت. در حالی‌که آرسنال با 13 امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول باقی ماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала