صالح: ۷۰۰ عراده موتر بی‌اسناد به پولیس ولسوالی‌ها توزیع می‌شوند

© Photo / facebook account of Hedayat Bahirصالح: ۷۰۰ عراده موتر بی‌اسناد به پولیس ولسوالی‌ها توزیع می‌شوند
صالح: ۷۰۰ عراده موتر بی‌اسناد به پولیس ولسوالی‌ها توزیع می‌شوند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امرالله صالح می‌گوید که ۷۰۰ عراده موتر بی‌اسناد در اختیار وزارت امور داخله قرار دارد و این موترها از فردا به پولیس ولسوالی‌ها، توزیع می‌شوند.

به گزارش اسپوتنیک، امرالله صالح، معاون نخست رئیس جمهوری اسلامی افغانستان  امروز (یکشنبه، ۱۶ قوس) با نشر گزارش جلسه شش و نیم صبح در فیسبوکش نوشته است: "گزارش داده شد که هفتصد عراده موتر بی اسناد که اکنون در اختیار وزارت داخله است سر از فردا به ولسوالی ها توزیع میگردد. وقتی مالکین اسناد این موتر ها را تکمیل کردند و در اختیار دولت قرار دادند در ظرف سه روز موترشان پس داده میشود".

روند ثبت موترهای «یک کلید» 200 میلیون افغانی درآمد داشته‌است - اسپوتنیک افغانستان
روند ثبت موترهای «یک کلید» 200 میلیون افغانی درآمد داشته‌است

وی افزوده است: " اگرمیخواهید که موتر تان به گزمه پولیس مبدل نگردد پس بدون اسناد در سرک ها گشت و گذار نکنید. به فضل خداوند عواید از مدرک جریمه توسط پولیس ترافیک در شهر کابل هر روز در حال افزایش است".

همچنان در بند نهم گزارش آمده است: "تصمیم گرفته شد که مقدار محصول و مالیه برای موتر های بی اسناد پس از تکمیل ضرب الاجل بالا میرود. قراریکه وعده کرده بودیم به زودی طرح جریمه های سنگین و کمر شکن را نیز از کابینه منظوری گرفته و بالای بلند منزل هایی که بصورت خودسر آباد شده اند تطبیق می نماییم. جدی بگیرید. شوخی نیست".

چندی پیش معاون نخست ریاست جمهوری افغانستان، در گزارش شش و نیم صبح نوشته است که وزارت مالیه در ثبت موترهای بی‌اسناد قصدا و عمدا کارشکنی می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала