Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کمپنی «شورلت» در تلاش برگرداندن رونالدو به یونایتد

© AFP 2023 / Paul EllisФутболист Криштиану Роналду на тренировке
Футболист Криштиану Роналду на тренировке - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حامی مالی باشگاه منچستریونایتد تلاش دارد تا فوق ستاره پرتگالی حال حاضر یوونتوس را به الدترافورد برگرداند.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت موترسازی «شورلت» آمریکا که حاملی پیراهن‎های بازیکنان منچستریونایتد است، اعلام آمادگی کرده تا این ستاره پرتگالی را به الدترافورد برگرداند.

Защитник ФК Милан Давиде Калабрия и нападающий ФК Ювентус Криштиану Роналду во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان
تجلیل یوونتوس از 750مین گل رونالدو + عکس

دستمزد هفتگی 500 هزار پوندی در این ایام سنگین است ولی حامی منچستر برای پرداخت آن آماده است. مهاجم 35 ساله دو سال پیش با قراردادی 4 ساله به یوونتوس یکجا شد. بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «سان»، باشگاه ایتالیایی به شرایط کرونایی می خواهد در تابستان پیش رو این ستاره خود را بفروشد.

سران باشگاه یوونتوس بر این باورند که تمدید قرارداد رونالدو که در ماه فوریه 36 ساله می‌شود، می‌تواند همراه با ریسک باشد و اینکه حفظ او با توجه به دستمزد بالایی که دارد، توجیهی ندارد.

مهاجم پیشین تیم‌های منچستریونایتد و رئال مادرید، تاکنون در 94 بازی برای راه‌راه پوشان تورین به میدان رفته و 71 گل نیز به ثمر رسانده است. او که تنها یکسال دیگر با یووه قرارداد دارد، در این مدت دو قهرمانی در سری‌آ ایتالیا را با بانوی پیر تجربه کرده است.

ستاره پرتگالی از سال 2003 تا 2009 هواداران شیاطین سرخ را به وجد آورد و روزهای خوبی را برای آنها خلق کرد. او بعد از آن با مبلغ 80 میلیون پوند راهی رئال مادرید شد و 9 سال درخشان را به همراه کشهکشانی ها داشت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала