Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احساساتی‌شدن کلوپ از بازگشت هواداران؛ این بازی، این فضا، تمام موهای تنم سیخ شده بود

© REUTERS / Carl RecineЮрген Клопп во время матча между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Юрген Клопп во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیورپول پس از مدت ها در حضور تماشاگران خود در آنفیلد به میدان رفت.

به گزارش اسپوتنیک، لیورپول در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس جشنواره گل به راه انداخت و توانست با 4 گل ولورهمپتون را در هم بکوبد.

تیم باشگاهی لیورپول  - اسپوتنیک افغانستان
لیگ برتر انگلیس؛ لیورپول با حضور هوادارانش در آنفیلد جان گرفت
سرمربی آلمانی لیورپول پس از پایان این دیدار در حضور خبرنگاران صحبت کرد و گفت:«این بازی، این فضا، بسیار خوب بود. تمام موهای تنم سیخ شده بود. آنها شروع به شعار دادن کردند که تو هرگز تنها قدم نخواهی زد. بسیار خوب بود. من هرگز نمی‌دانستم که ممکن است تا این حد احساس خوبی داشته باشد.»
کلوپ در ادامه صحبت‌هایش گفت:«همه چیز از فوریه شروع شد و ما صبر کردیم تا به حالت قبل برگردد. طبیعی بودن خوب است و من فکر نمی‌کردم تا این حد ستایشش کنیم. امشب فوق العاده نبود؟ شرایط هوایی در آن بیرون هرچه که بود، خورشید در داخل ورزشگاه می‌درخشید.»
کلوپ در پایان گفت:«واقعا هیچ ایده ای ندارم که 2000 تماشاگر چطور می توانند چنین جوی در ورزشگاه درست کنند. هر کسی که امشب اینجا بود باید افتخار کند. شبی بسیار لذت بخش و احساسی شد. اگر ویروس کرونا در یک مورد مفید بوده باشد، همین است که بیشتر قدردان چیزهای کوچک زندگی هستیم.»

جمعیت کوچک 2000 نفره‌ای از طرفداران لیورپول اجازه پیدا کردند که در دیدار برابر ولوز حضور پیدا کنند و تیم کلوپ نیز با به ثمر رساندن 4 گل این بازگشت را جشن گرفت. محمد صلاح گل اول را در دقیقه 24 به ثمر رساند و پس از آن جورجینیو واینالدوم و جوئل ماتیپ دو گل دیگر را به ثمر رساندند تا با گل به خودی نلسون سمدو، لیورپول با نتیجه 0 - 4 برنده میدان شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала