Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برگزاری قرعه کشی مقدماتی جام جهانی در منطقه اروپا

© Sputnik / Valeriy Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر Волонтер на открытии павильона "Мажлис Катар" на Пушкинской набережной в Центральном парке культуры и отдыха имени Горького в Москве
Волонтер на открытии павильона Мажлис Катар на Пушкинской набережной в Центральном парке культуры и отдыха имени Горького в Москве - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مراسم قرعه‌کشی بازی‌‌های مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 در منطقه اروپا قرار است فردا در زوریخ سوییس انجام شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ فردا قرار است مراسم قرعه‌کشی بازی‌های مقدماتی اروپا برای رسیدن به جام جهانی 2022 قطر انجام می‌شود و تمام اطلاعاتی که شما در مورد چگونگی و مکان برگزاری قرعه کشی این مرحله نیاز دارید را با شما شریک می‌کنیم.

فردا این مراسم ساعت 9:30 شب در زوریخ سوییس به گونه مجازی برگزار می‌شود. 13 تیم در مجموع از کنفدراسیون یوفا به جام جهانی 2022 راه پیدا خواهند کرد که 10 برنده گروه به همراه سه تیم از مرحله پلی آف راهی قطر می‌شوند.

نائب قهرمان 10 گروه به همراه دو برنده برتر گروه از لیگ ملت‌های یوفا 2020-2021 به مرحله پلی آف صعود می‌کند.

55 کشور بر اساس رنکینگ جهانی فیفا با 5 گلدان از 10 کشور و 5 کشور در گلدان 6 قرار گرفته‌اند و فینالیست‌های لیگ ملت‌هایی یوفا 2020-2021 بلجیم، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا - با پنج تیم در یک گروه قرار می‌گیرند. )گروه‌های AE )

 

گلدان‌ها:

گلدان 1: بلجیم، فرانسه، انگلستان، پرتگال، اسپانیا، ایتالیا، کرواسیا، دانمارک، آلمان و هالند.

گلدان 2: سوئیس، ولز، پولند، سویدن، اتریش، اوکراین، صربستان، ترکیه، اسلواکی و رومانیا

گلدان 3: روسیه، مجارستان، جمهوری ایرلند، جمهوری چک، ناروی، ایرلند شمالی، ایسلند، اسکاتلند، یونان و فنلند

گلدان 4: بوسنی‌وهرزگوین، اسلوونی، مونته نگرو، مقدونیه شمالی، آلبانیا، بلغارستان، اسرائیل، بلاروس، گرجستان و لوکزامبورگ

گلدان 5: ارمنستان، قبرس، جزایر فارو، آذربایجان، استونی، کوزوو، قزاقستان، لیتوانی، لتونی و آندورا

گلدان 6: مالت، مولداوی، لیختن اشتاین، جبل الطارق و سان مارینو

ملاحظات گروه دیگر

یک سری عواملی وجود دارد که اطمینان حاصل می‌دهد، برخی از کشورها به دلایل سیاسی، جغرافیایی یا اقلیمی نتوانند با هم روبرو شوند. کشورهایی مانند روسیه-اوکراین، کوزوو-صربستان و اسپانیا-جبل الطارق به دلایل سیاسی نمی‌توانند با یکدیگر روبرو شوند.

همچنین شرایط سخت زمستانی تضمین می‌کند که کشورهایی مانند ایسلند، جزایر فارو، ناروی، روسیه و اوکراین نمی‌توانند هم گروه شوند.

مسافت سفر یکی دیگر از عواملی است که در گروه بندی کشورها با هم مورد توجه قرار خواهد گرفت تا اطمینان حاصل شود که ملل دورافتاده مانند آذربایجان یا قزاقستان مجبور نیستند به کشورهایی مانند پرتگال یا ایسلند سفر کنند.

مراسم قرعه کشی از صفحات رسمی یوفا و فیفا به صورت مستقیم پخش می‌شود. گفتنی است که قرعه کشی مرحله گروهی یوفا برای مقدماتی جام جهانی 2022، در بیشتر کشورها از طریق آنلاین در دسترس خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала