چین آماده رویارویی با امریکا است

© REUTERS / China Dailyاردوی چین
اردوی چین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر اطلاعات ملی ایالات متحده اظهار داشته است که پیکن در حال آماده شدن برای "رویارویی نامحدود با ایالات متحده" است.

به گزارش اسپوتنیک، هوآ چونیینگ نماینده رسمی وزارت امور خارجه چین، اظهارات رئیس سرویس اطلاعات ملی ایالات متحده مبنی بر اینکه چین تهدید اصلی برای دموکراسی است ، طرز فکر جنگ سرد را نشان می دهد.

وی افزود: "راتکلیف رئیس اطلاعات ایالات متحده فقط به تکرار دروغ ها و شایعات ادامه می دهد تا چین را بدنام و بدنام کند و همچنین تهدیدات بیهوده را از چین می داند. من فکر می کنم این فقط بخشی دیگر از سخنان نادرست دولت امریكا است كه اخیراً آماده كرده است".

جا به جایی دوباره ای بمب افکنهای «بی-1» امریکا در گوام در تقابل با چین - اسپوتنیک افغانستان
جا به جایی دوباره ای بمب افکنهای «بی-1» امریکا در گوام در تقابل با چین

نماینده وزارت خارجه چین، ایالات متحده را به "ذهنیت جنگ سرد و حمایت از رقابت ابرقدرت ها و همچنین گسترش غیرضروری تسلیحات هستوی" متهم کرد.

این مقام وزارت خارجه چین گفت: "ما امیدواریم كه سیاستمداران امریكائی به حقایق احترام بگذارند، از ایجاد و انتشار اخبار جعلی دست بردارند ، دست از جعل و انتشار ویروسها و دروغهای سیاسی بردارند و آسیب به روابط ایالات متحده و چین را متوقف كنند. در غیر این صورت، آنها فقط آسیب بیشتری به اعتبار ایالات متحده می رسانند".

پیش از این، جان راتکلیف مدیر اطلاعات ملی امریکا گفته بود: "اگر می توانستم با استفاده از موقعیت استثنایی خود فقط یك فكر را به مردم امریكا برسانم، آن این است كه جمهوری خلق چین امروز خطرناك ترین تهدید برای امریكا و خطرناك ترین تهدید برای دموكراسی و آزادی در سراسر جهان از زمان جنگ جهانی دوم است".

تلاش امریکا برای برهم زدن روابط روسیه و چین - اسپوتنیک افغانستان
تلاش امریکا برای برهم زدن روابط روسیه و چین

راتکلیف همچنین چین را به سرقت نوآوری های تکنالوژی در ایالات متحده متهم کرد و ادعا دارد که  پیکن قصد دارد در زمینه های اقتصادی ، نظامی و تکنالوژی بر ایالات متحده و سایر نقاط جهان برتری یابد. بسیاری از مهمترین ابتکارات دولت و بزرگترین شرکتها در چین فقط مبدل به فعالیتهای حزب کمونیست چین است.

راتکلیف تأکید کرد که واشنگتن خسارات ناشی از سرقت مالکیت معنوی امریکا که توسط کمونیست چین صورت گرفته را حداقل 500 میلیارد دالر در سال تخمین می زند.

برعلاوه ، وی همچنین خاطرنشان کرد که آزمایشات بر روی پرسنل اردوی چین برای دستیابی به سربازانی با قابلیت های بیولوژیکی پیشرفته در حال انجام است.

مدیر اطلاعات ملی ایالات متحده اظهار داشته است که پیکن در حال آماده سازی برای "رویارویی نامحدود با ایالات متحده" است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала