Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: نمی‌توانم بگویم مسی بهتر از رونالدو است

© AP Photo / Petr David JosekНидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман
Нидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی بارسلونا، در نشست خبری قبل از دیدار با یوونتوس با پرسش «مسی بهتر است یا رونالدو؟» رو به رو شد و اظهار داشت که درست نیست مسی را بهتر از رونالدو عنوان کند.

به گزارش اسپوتنیک، ورزشگاه نیوکمپ فردا شب شاهد تقابل یوونتوس و بارسلونا در آخرین دیدار دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود و فوتبال دوستان بار دیگر انتظار دوئل جذاب مسی و رونالدو را دارند.

رونالد کومان سرمربی بارسلونا دقایقی قبل در نشست خبری قبل از این دیدار حاضر شد و حضور مسی را در این دیدار تایید کرد و اظهار داشت که این دیدار برایش بسیار با اهمیت است و به دنبال پیروزی خواهد بود.

او در مورد بازی فردا شب گفت:" هدف ما برای بازی فردا پیروزی و تثبیت صعود به عنوان تیم اول جدول است. برد در 6 بازی ابتدایی لیگ قهرمانان می‌تواند رکورد جذابی برای بارسا باشد".

او در مورد وضعیت مسی نیز صحبت کرد و چنین گفت:" کاری که من می‌خواهم انجام دهم این است که همانند بازیکنان دیگر و مانند کاپیتان های دیگر در خصوص مسائل بازی با او ارتباط برقرار کنم و به دنبال حواشی نباشیم، به عنوان مربی مجبورم حداکثر توان بازیکنان را داشته باشم. مسی خوب است و افت نکرده. اشتباهات خط دفاعی ما ربطی به مسی ندارد".

کومان در مورد مقایسه مسی و رونالدو گفت:" نمی‌توانم از بین این دو یکی را انتخاب کنم دیدن رقابت آن ها بسیار خوشایند بوده. آن‌ها در 15 سال گذشته بهترین بوده اند، بازیکنانی متفاوت هستند و ما فردا از بازی هر دو ان ها لذت خواهیم برد".

سرمربی بارسا در مورد وضعیف بد تیمش در رقابت‌های لالیگا نیز صحبت کرد و گفت:" مسئولیت همیشه با مربی است چون او کسی است که تیم را در زمین هدایت می‌کند و تغییرات ایجاد می‌کند، حداکثر مسئولیت در این زمینه برعهده مربی است. در خصوص کسب عدم پیروزی شما همیشه باید یک شکست را تجزیه و تحلیل کنید زیرا تفاوتی بین باخت در بازی شنبه با باختن در بازی با اتلتیکو در مادرید وجود دارد، من کسی هستم که تئاتر بازی نمیکنم و عصبانیتم را پنهان نمی‌کنم گل های دریافتی مان در چند بازی گذشته اصلا قابل قبول نیست".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала