Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا و سقوط به کنفرانس لیگ اروپا؟

عضو شوید
با شروع فصل جدید کنفرانس لیگ اروپا نیز شروع می‌شود اما بارسلونا آیا وارد این لیگ خواهد شد؟

به گزارش اسپوتنیک؛ رقابت باشگاهی جدید یوفا زیرنام کنفرانس لیگ قرار است در ابتدای فصل آینده روی صحنه برود. گرچه این رقابت برای آن دسته از باشگاه‌هایی که معمولاً جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا یا لیگ اروپا را ندارند، چشم انداز جالبی به نظر می‌رسد اما جذاب‌ترین ایده برای سنگین وزن اروپا نیست.

تمام فدراسیون‌های یوفا در این رقابت جدید حضور خواهند داشت، این بدان معناست که سفرهای خارج از کشور به برخی از کشورها و باشگاه‌های مبهم وجود دارد.

شرایط دخالت باشگاه‌های اسپانیا در لیگ کنفرانس هنوز تایید نشده، هرچند انتظار می‌رود تیمی که در لالیگا سانتاندر به مقام ششم برسد، وارد رقابت جدید شود.

در صورتی که برنده کوپا دل‌ری از قبل به لیگ قهرمانان اروپا یا لیگ اروپا راه یافته باشد، جایگاه لیگ کنفرانس می‌تواند به هفتم در لالیگا سانتاندر سقوط کند. این بدان معناست که باشگاه‌هایی مانند بارسلونا که در فصل جاری لیگ 2020/21 با چنین مشکلی روبرو شود و در صورت ششم یا هفتم شدن با سقوط در لیگ کنفرانس مواجه می‌شود.

این در حالیست که بارسلونا پس از انجام 10 بازی در لالیگای فصل جاری، 14 امتیاز گرفته و فعلا در رده نهم جدول لالیگا سقوط کرده است که روزهای سخت و بحرانی این تیم را به نمایش می‌گذارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала