Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصدومیت اودگارد و بازگشت کارواخال به تمرینات رئال در آستانۀ دیدار با گلاباخ

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر تمرینات رئال مادرید
تمرینات رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در آستانۀ دیدار با بروسیا مونشن گلادباخ در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، زیدان با یک خبر خود و یک خبر بد رو به رو شده است. در این دیدار مهم سرمربی رئال مادرید اودگارد را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت اما می‌تواند از کارواخال در سمت راست دفاع استفاده کند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در این فصل نمایش خوبی در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا نداشته و به دنبال این است تا با پیروزی در دیدار پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر بروسیا مونشن گلادباخ، راهی دور بعدی این رقابت‌های شود.

مشکلات رئال مادرید در این فصل عوامل زیادی دارد که عمده‌ترین آن مصدومیت بازیکنان می‌باشد.

در حال حاضر فدریکو والورده، ماریانو دیاز و ادن هازارد سه مصدوم رئال مادرید هستند و از طرفی راموس پس از سه هفته مصدومیت به تمرینات رئال مادرید برگشته و چهارشنبه در مقابل گلادباخ بازی می‌کند.

از سویی هم کاراخال امروز جواز حضور در تمرینات گروهی را به دست آورد و اگر زیدان ریسک کند، می‌تواند از او در ترکیب استفاده کند.

ساعتی قبل و در حالیکه زیدان از بازگشت راموس و کارواخال خوشحال به نظر می‌رسید، خبر بدی دریافت کرد و داکتران تیم از مصدومیت اودگارد به او خبر دادند.

اودگارد امروز با رئال مادرید تمرین نکرد و فردا آزمایش‌های بیشتر انجام خواهد داد اما به نظر می رسد که حتی اگر مشکلش جدی نباشد، دو بازی حساس پیش روی رئال مادرید مقابل گلادباخ و اتلتیکو را از دست خواهد داد و بدین ترتیب زیدان همچنان باید روی مثلث کروس، کاسمیرو و مودریچ تمرکز کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала