Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نامزد ریاست بارسا: مسی بیشتر از دستمزدش به بارسا خدمت کرده

© REUTERS / ALBERT GEAليونيل ميسي أول لاعب يهز الشباك في 16 موسما متتاليا بدوري أبطال أوروبا
ليونيل ميسي أول لاعب يهز الشباك في 16 موسما متتاليا بدوري أبطال أوروبا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خوان لاپورتا نامزد ریاست بارسلونا در گفت‌وگویی از تلاش‌ها برای حفظ مسی در نیوکمپ خبرداد و مدعی شد که لئو خدمات ارزشمندی برای باشگاه انجام داده است.

به گزارش اسپوتنیک، خوان لاپورتا چندی قبل رسما برای ریاست باشگاه بارسلونا اعلام اعلام نامزدی کرد و اظهار داشت که برای حفظ مسی آنچه در توان دارد انجام خواهد داد.

ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
ورود هالند به بارسا؛ وعده تازه لاپورتا برای آینده کاتالان‌ها

او که از سال 2003 تا 2010 ریاست این باشگاه را برعهده داشت، در گفت‌وگویی از تلاش‌ها برای حفظ مسی در نیوکمپ خبرداد و مدعی شد که لئو خدمات ارزشمندی برای باشگاه انجام داده است.

لاپورتا به روزنامه کاتالانی اسپورت گفت:" ترجیح می‌دهم به این مسئله فکر کنم که لئو چه کارهایی در بارسلونا انجام داده که البته موارد زیادی هم هست. بیشتر از آن چیز که حقوق می‌گیرد. من او را بهترین فوتبالیست تاریخ می‌دانم و او شایسته ارزشیابی بر همان اساس هستند. لئو بهترین بازیکن دنیا است و احتمالا بهترین بازیکن تاریخ. چیزی که باید در ذهن نگه دارید این است که او بارسلونا را دوست دارد و این مسئله را نشان داده. او بازیکنی برای باشگاه‌ است در این شهر و تیم خوشحال است. این خود یک ویژگی است تا ما بهترین شرایط را برای مسی در نظر بگیریم و رابطه مسی و بارسا ادامه یابد".
نامزد ریاست بارسا در ادامه افزود:" مسی با پول حفظ نمی‌شود. به شما این مسئله را اطمینان می‌دهم و باید پیشنهادی ارائه شود که او  را متقاعد کند بارسلونا تیمی دارد که می‌تواند قهرمان لیگ قهرمانان شود. این ضروری و همان چیزی است که برای تصمیم گیری مسی در انتهای فصل ارزش خواهد داشت. من و لئو رابطه دوستانه ای داریم. او می‌داند هر زمان بخواهم به او پیشنهادی بدهم این پیشنهاد کامل خواهد بود. لئو این مسئله را می‌داند و به من گفته شخصا ارزش این کار را می‌داند. او باید در بارسا فوتبالش را خاتمه دهد".

این در حالی‌ست که انتخابات این باشگاه قرار است در ماه آینده  برگزار شود و لاپورتا شانس زیادی دارد تا بار دیگر رییس بارسا شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала