Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه آرزوی بازی در رئال مادرید را دارد

© Sputnik / Михаил Воскресенский /  مراجعه به بانک تصاویر امباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
داور شوکر مهاجم سابق رئال مادرید و تیم ملی کرواسی معتقد است، کلیان امباپه مهاجم با استعداد پاری سن ژرمن میتواند در آینده یکی از بازیکنان رئال مادرید شود.

به گزارش اسپوتنیک، این ملی پوش فرانسوی در چند سال گذشته حتی قبل از انتقال از موناکو به پاریس ، بارها با رئال مادرید قرار داشته تا جایی که برای اولین بار در سال 2017 با 18 سال سن برای حضور در لیگ داخلی و لیگ قهرمانان به میدان رفت.

شوکر فوتبالیست نام آشنای کروات در این خصوص به beIN Sports France گفت: "اکنون پول زیادی در فوتبال وجود دارد، اما اگر عطشی برای مبارزه وجود نداشته باشد، بازیکن هیچ گاه موفق نخواهد شد "شما باید به دنبال بازیکنی باشید که تشنه موفقیت و بازی کردن باشد و من فکر می کنم [کیلیان] امباپه این آرزو را دارد که برای رئال مادرید بازی کند.
وی گفت: البته من من نماینده او و باشگاه نیستم ولی فقط می توانم در مورد این انتقال صحبت کنم."

سوکر در خصوص زیدان و همچنین جانشین آینده او که بسیاری معتقدند رائول گونزالس است، افزود: "من فکر می کنم او می تواند یک مربی عالی برای رئال مادرید باشد، اما فوتبال مانند یک چرخه ماه است و همیشه در بهترین حالت نیست."

"اکنون [دیه گو] سیمئونه وجود دارد که [در اتلتیکو مادرید] کار بزرگی انجام می دهد، اما من فکر می کنم زیدان قدرت این را دارد که امسال چیزی بدست آورد
"سپس، مطمئنا رائول می داند رئال مادرید چیست، او می داند تیم به چه چیزهایی نیاز دارد و امیدوارم روزی تیم او را هدایت کند."

قرارداد لوکا مودریچ در سال 2021 به پایان می رسد و رئال مادرید هنوز در مورد تمدید احتمالی با هافبک خود به توافق نرسیده است.

سوکر درمورد آینده هموطنش درمورد ادامه حضور در لوس بلانکوس نیست مطمئن نیست.

سوکر اظهار داشت: "من نمی دانم مودریچ قصد دارد در رئال مادرید ادامه دهد یا نه." "آنچه امیدوارم این است که او با فرم خوب به مسابقات قهرمانی اروپا [2020] برسد و در ومبلی مقابل انگلیس بایستد."من امیدوارم که او یک تورنمنت عالی پیش رو داشته باشد و ما بتوانیم به خوبی از او استفاده کنیم.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала