Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بخاطر کرونا رئال برای اولین بار در 40 سال گذشته در تابستان خرید نداشت

© REUTERS / SERGIO PEREZSoccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v Villarreal - Alfredo Di Stefano Stadium, Madrid, Spain - July 16, 2020 Real Madrid's Sergio Ramos and teammates celebrate with the trophy after winning La Liga, as play resumes behind closed doors following the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19)
Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v Villarreal - Alfredo Di Stefano Stadium, Madrid, Spain - July 16, 2020   Real Madrid's Sergio Ramos and teammates celebrate with the trophy after winning La Liga, as play resumes behind closed doors following the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید برای جلوگیری از ضرر اقتصادی حقوق بازیکنان را کم میکند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه رئال مادرید می خواهد بخاطر جلوگیری از ضرر اقتصادی تیمش، 10 درصد از حقوق بازیکنان تیمش را در این فصل کاهش داد و یا هم روند پرداخت حقوق ها را به تعویق بی اندازد.

در پی همه گیری کرونا ویروس، تعطیلی رقابت ها و از همه مهم تر عدم حضور تماشاگران در استادیوم، تیم های فوتبال از جمله رئال مادرید ضررهای مالی زیادی دیدند.
البته طبق گزارش دیلی میل، رئال مسیر بارسا را نمیرود و قصد ندارد، دستمزد را کاهش دهد، بلکه مدیران رئال میخواهند تنها روند پرداخت دستمزد را به تعویق بی اندازند تا این گونه از ضررهای بزرگ این فصل جلوگیری کنند.

طبق این گزارش ضرر 91 میلیون یورویی رئال مادرید در فصل گذشته توسط بازیکنانی که 10 درصد حقوق شان را کاهش دادند، جبران نشد و اگر اثرات اقتصادی Covid-19 در این فصل دوباره احساس نشود، نیازی به کم کردن حقوق نیست.

اما قسمت دیگری از این گزارش میگوید فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، گزینه کاهش حقوق را ترجیح می دهد، زیرا به عقیده وی این موضوع میتواند به باشگاه کمک کند.
همه گیری کرونا باعث میشود که در آمد900 میلیون یورویی در فصل 21-2020 به 616 میلیون یورو برسد که این یک ضرر مالی بزرگ به حساب می آید.

فصل پیش بازیکنان رئال 10 درصد حقوق خود را کاهش دادند، اکنون اما به نظر می رسد که برای کمک به این باشگاه باید 300 میلیون یورو (273 میلیون پوند) ذخیره شود تا تیم به مشکل مالی نخورد.

تمام این ها در حالیست که رئال مادرید در تابستان گذشته برای اولین بار در 40 سال گذشته بدون ضررهای مالی کرونا، هیچ بازیکنی را به خدمت نگرفت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала