دیدار اشرف غنی با بزرگان کندهار

© facebook Official Page for the President of The Islamic Republic of Afghanistan.دیدار اشرف غنی با بزرگان کندهار
دیدار اشرف غنی با بزرگان کندهار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور افغانستان امروز با بزرگان ولایت کندهار دیدار و درباره وضعیت آن ولایت سخن گفت. 
 غنی: مذاکرات وارد مرحله مهم شد، اکنون دقت بیشتر نیاز است - اسپوتنیک افغانستان
غنی: مذاکرات به مرحله مهم رسید، اکنون مهم‌ترین قدم تطبیق صلح است

به گزارش اسپوتنیک، ارگ ریاست جمهوری افغانستان امروز نوشت: محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان شام امروز طی دیداری با شماری از بزرگان و متنفذان ولایت کندهار در خصوص وضعیت عمومی و مشکلات آن ولایت، صحبت کرد.
ارگ افزوده است، که در این دیدار که در قصر چهارچنار ارگ انجام شد، ابتدا گل آغا شیرزی وزیر پیشین سرحدات و قبایل و محمد عیسی خان اچکزی و نعمت الله شیردلی بزرگان این ولایت به نمایندگی از دیگران صحبت کردند و ضمن تشکر از توجه رئیس جمهور به ولایت کندهار، گفتند که زون جنوب غرب به ویژه ولایت کندهار به توجه خاص شما نیاز دارد.
در خبرنامه ارگ آمده است، که رئیس جمهور غنی پس از شنیدن سخنان آن، کندهار را قلب سیاسی افغانستان خواند و گفت که به امنیت کندهار توجه می شود و به مشکلات این ولایت رسیدگی به موقع صورت می گیرد.
رئیس جمهور این کشور گفت، که شما باید در خصوص وضعیت کندهار اجماع داشته باشید، زیرا وحدت شرط اساسی بقا، صلح و پایداری افغانستان است. شما باید یک طرح جامع را ترتیب کنید که تمام اقشار مردم کندهار خود را در آن ببینند و مشکلات گذشته تکرار نگردد.
در پایان این خبرنامه آمده است، که رئیس جمهور در اخیر صحبت هایش گفت که در آینده نزدیک یک هیات با صلاحیت به کندهار فرستاده خواهد شد، تا با مردم این ولایت دیدار نماید و پس از گرفتن مشوره های آنان، در این خصوص تصامیم لازم گرفته خواهد شد.

یادآوری می کنیم، که در ماه های آخر ولایت کندهار گواه درگیری های زیاد میان نیروهای دولتی و جنگجویان گروه طالبان است. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала