Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو در محاصره هوادران مسی؛ CR7 دوباره در بارسلون+ویدیو

© AFP 2023 / StringerКриштиану Роналду празднует свой гол во время матча FC Barcelona - Real Madrid CF, 2017 год
Криштиану Роналду празднует свой гол во время матча FC Barcelona - Real Madrid CF, 2017 год - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو امشب دوباره در مقابل بارسلونا و حریف دیرینه لیونل مسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، در چهارچوب هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف بارسلونا خواهد رفت تا بار دیگر شاهد جدال رو در روی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پس از بیش از 2 سال باشیم.

 کریستیانو رونالدو سال‌ها در رئال مادرید توپ می‌زد و در ال کلاسیکو ها گل های فراوانی به بارسلونا زده است که برخی از آن‌ها بسیار مهم بوده‌اند. همین مسئله باعث نفرت هواداران بارسا و کاتالان‌ها از کریستیانو رونالدو شده است.

رونالدو عصر روز گذشته به همراه سایر اعضای باشگاه یوونتوس وارد شهر بارسلونا شد و از فرودگاه توسط اتوبوس های مربوطه راهی هتل محل اقامت شد. او هنگام پیاده شدن از اتوبوس در شهر بارسلونا در میان انبوهی از هواداران بارسلونا قرار گرفت و توسط آن‌ها هو شد و سوت های زیادی اطراف او زده شد اما رونالدو سعی کرد که واکنشی تندی نداشته باشد و در عکسی که از او ثبت شده او فقط دست خود را بالا آورده و انگشت شست خود را نشان داده است که معمولا زمانی که در میان هواداران قرار می‌گیرد این کار را انجام می‌دهد.

البته از چهره‌ی رونالدو که تا حدودی مضطرب شد، مشخص است که او متوجه این سوت ها و هو شدن ها شده است و باید دید که عملکردش مقابل بارسا به چه شکل خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала