Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت مدافع فرانسوی بارسا به فهرست پس از 161 روز

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ساموئل اومتیتی بازیکن فرانسوی بارسلونا Russia World Cup France Training
ساموئل اومتیتی  بازیکن فرانسوی بارسلونا Russia World Cup France Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ساموئل اومتیتی مدافع فرانسوی بارسلونا که مصدومیت‌های متعددی را در این فصل تجربه کرده، پس از 161 روز از سوی کومان برای تقابل با یوونتوس دعوت شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ساموئل اومتیتی تابستان 2016 از لیون به بارسلونا پیوست. مدافع تنومند فرانسوی در دو سال اول حضورش در بارسا نمایش هایی درخشان داشت و در 50 بازی لالیگا برای آبی اناری ها به میدان رفت. به او لقب کارلس پویول جدید دادند و هواداران در نوکمپ برای او شعار می ساختند اما در انتهای فصل 18-2017 بود که از ناحیه زانوی چپ دچار مشکل شد. همان ناحیه‌ای که در 17 سالگی برایش مشکل ساز شده بود. اومتیتی به دلیل در پیش بودن جام جهانی 2018 حاضر به جراحی نشد و پس از فتح این رقابت‌ها مشکلات زانوی او شدت پیدا کرد. کار به جایی رسید که اومتیتی نیم فصل اول فصل گذشته را از دست داد و مجبور شد برای درمان به قطر برود. اومتیتی پس از بهبودی در جنوری گذشته به میادین برگشت ولی خیلی زود دوباره مصدوم شد.

این بازیکن پس از مداوا در قطر گاهی مصدوم بود و گاه هم سالم و در خدمت تیم اما هیچ‌گاه آنطور که در دو فصل نخست درخشیده بود، درخشان ظاهر نشد.

این بازیکن مدتی قبل مصدومیتش برطرف شد اما داکتران بارسا خواهان بیشتر تمرین کردن وی بودند تا مصدومیت زانوی او دیگر برنگردد.

اومتیتی تمرینات فشردۀ با تیم ب انجام داد و در آخرین بازی این تیم 90 دقیقه کامل به میدان رفت که عملکرد خوبی نیز از خودش به نمایش گذاشت.

اومتیتی ساعتی قبل از سوی داکتران چراغ سبز داکتران را دریافت کرد و از سوی کومان برای دیدار با یوونتوس دعوت شد. بازگشت این بازیکن به فهرست پس از 161 روز خبر خوبی به هواداران بود زیرا پیکه و آرائخو مصدوم اند و همه امیدوار اند این بازیکن بدرخشد و جای او را پُر کند.

گفته می‌شود که اگر اومتیتی در بازی‌هایی که پیکه حضور ندارد، خودش را ثابت نسازد، در زمستان فروخته خواهد شد تا هزینه جذب گارسیا تأمین شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала