Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمام توجهات روی مسی و رونالدو

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر Leonardo Bonucci-Juventus
Leonardo Bonucci-Juventus - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بونوچی مدافع باتجربه تیم یوونتوس درباره دیدار امشب بارسلونا مقابل یوونتوس صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بونوچی در جدیدترین گفت و گوی خود به رسانه‌ها گفته: "باید همان رفتار و عملکردی داشته باشیم که  باعث شد تورینو را شکست دهیم. یک تیم هجومی که می‌داند چگونه در زمین رفتار کند تا برنده شود. بازی مقابل بارسلونا؟ در این سال‌ها لیگ قهرمانان محلی برای دستاوردهای بزرگ بوده است. می‌دانیم که با دانش فوتبالی‌مان می‌توانیم به حریف آسیب برسانیم. در دیدار اول تنها چند سانتی‌متر باعث شد گل موراتا آفساید باشد. با دانشی که مربی به ما داده و با رفتار صحیح، قطعا بازی خوبی انجام خواهیم دارد. رویای ساختن یک شاهکار چندان بد نیست."

بونوچی در ادامه افزود: "مهم‌ترین مسئله این است که واکنش‌مان در نیمه دوم دربی را مشاهده کردیم و این یعنی باید آن را ادامه دهیم و در هر بازی آن را به نمایش بگدذاریم. لیگ قهرمانان به شما انگیزه ای متفاوت می‌دهد. به علاوه، در بازی مقابل بارسا شانس برنده شدن مقابقل یک تیم بزرگ را داریم. علاقه و تمایل داریم تا پیشرفت کنیم. مطمئن هستیم که همان یوونتوسی که باید وارد مسابقه شود را خواهید دید."

​بونوچی درباره تقابل مسی و رونالدو گفت:خوشحالم که بخشی از این صفحه در تاریخ فوتبال هستم. امشب ۲ تیم عالی با ۲ بازیکن از بهترین‌های تاریخ مقابل هم قرار می‌گیرند. در این بازی توجهات به سمت دو بیگانه‌ای خواهد بود که برای جوایز انفرادی رقابت می‌کنند. مسی به تنهایی باعث می‌شود در بازی برنده شوید. با کار تیمی در خوب در دفاع می‌توانیم مسی را متوقف کنیم و کیفیت خودمان را برای قهرمان‌مان (رونالدو) برجسته کنیم. مشاهده کردم که کریستیانو خود را برای این مسابقه آماده می‌کند اما تمایلش به برد و تلاش ربای تاثیرگذاری یک ارزش مهم برای او به شمار می‌رود. ما این مسئله را امروز متوجه نشده‌ایم و همه از زمانی که او اینجا رسید و همه تلاش کردند تا حتی یک ذره کوچک از او یاد بگیرند تا بهتر شوند این مسئله را فهمیدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала