Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شرایط دشوار یووه برای صعود به عنوان صدرنشین به دور بعدی لیگ قهرمانان

© REUTERS / Massimo PincaJuventus, Torino
Juventus, Torino - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یوونتوس شرایط دشواری برای صعود به عنوان صدرنشین گروه G، به دور بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دارد و باید با تفاضل 2 گُل بارسلونا را شکست دهد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم‌های فوتبال یوونتوس و بارسلونا از ساعت 00:30 به وقت کابل در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم می‌روند. این بازی اولین رویارویی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پس از جدایی فوق ستاره پرتگالی از رئال مادرید در سال 2018 است و این‌ بازیکن و یارانش به دنبال این هستند تا با کسب پیروزی برابر یاران مسی، به عنوان صدرنشین گروه G، راهی دور بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شوند.

شاگردان پیرلو اما کار بسیار دشواری در پیش دارند و باید حریف را در خانه‌اش با تفاضل 2 گُل در هم بکوبند تا به عنوان تیم نخست گروه راهی دور بعدی شوند.

یوونتوس در صورتی که در این دیدار 1 گُل دریافت کند، مجبور است تا بلوگرانا را با نتیجه 1-3 شکست دهند و پیروزی خفیف بارسا به عنوان صدرنشین راهی دور بعدی لیگ قهرمانان خواهد شد.

دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که دیدار رفت در ورزشگاه تورین با نتیجه 0-2 به سود بارسلونا به پایان رسیده بود، دیداری که رونالدو به دلیل ابتلأ به ویروس کرونا، در آن غایب بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала