Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع بارسا در فهرست خرید‌های زمستانی اینترمیلان

© REUTERS / Albert GeaИгрок "Барселоны" Клеман Лангле забивает гол в матче с "Леганесом"
Игрок Барселоны Клеман Лангле забивает гол в матче с Леганесом - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه اینترمیلان در نظر دارد در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی، جونیور فیرپو را به صورت قرضی و گزینه خرید دائمی به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، جونیور فیرپو مدافع چپ و 24 سال بارسلونا، در آغاز سال 2019، از رئال بتیس به این تیم پیوست اما تا حالا نتوانسته تا خودش را ثابت و در ترکیب اصلی این تیم قرار گیرد.

Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان
فیرپو کلید انتقال لاوتارو به نیوکمپ

بارسا در تابستان تلاش کرد تا این بازیکن را به فروش برساند اما پیشنهادی دریافت نکرد و مجبور به حفظ این بازیکن شد. فیرپو امیدوار بود با کومان روزهای خوبی را تجربه کند اما شرایط تغییر چندانی نکرده و این بازیکن نیم نگاهی به جدایی از بارسا دارد.

با توجه به این موضوع، باشگاه اینترمیلان در نظر دارد در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی، جونیور فیرپو را به صورت قرضی و گزینه خرید دائمی به خدمت بگیرد.

براساس گزارش دیاریو اسپورت، اینتر کار سادۀ برای به خدمت گرفتن فیرپو ندارد زیرا باشگاه آتالانتا نیز خواهان این بازیکن است.

گفته می‌شود که بارسا در کنار فیرپو، مارتین برایتویت، ساموئل امتیتی​​، متئوس فرناندس، کارلس آلنا و ریکی پویگ را نیز در فهرست بازیکنانی قرار داده که در زمستان به فروش آن‌ها فکر می‌کند و در صورت دریافت پیشنهاد خوب آن‌ها را خواهد فروخت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала