Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یووه مقصد پوگبا است

© AP Photo / Antonio CalanniPaul Pogba
Paul Pogba - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر برنامه پل پوگبا پس از صحبت های جنجالی روز گذشته میگوید که این بازیکن می‌تواند به یوونتوس برگردد.

به گزارش اسپوتنیک، مینو رایولا، مدیر برنامه پل پوگبا، مدعی شده که این بازیکن می‌تواند بار دیگر به یوونتوس برگردد چرا که از حضورش در منچستریونایتد راضی نیست. 

مدیر برنامه پوگبا روز گذشته اعلام کرد که روزهای حضور این ستاره فرانسوی در منچستریونایتد به پایان رسیده و همین اظهارنظر باعث شد که گمانه زنی‌ها درباره آینده او بار دیگر شدت بگیرد.

 پوگبا پیش از این بارها به یوونتوس، باشگاه سابق خود، و البته رئال مادرید لینک شده بود و انتقال به سانتیاگو برنابئو و کار با زین الدین زیدان را یک رویا خوانده بود.

​او در سال 2012 یونایتد را به مقصد یوونتوس ترک کرده بود اما در سال 2016 بار دیگر از قهرمان سری آ به جمع شیاطین سرخ برگشت. رایولا در گفتگو با نشریه ایتالیایی توتو اسپرت اظهار داشت: " بله، پل پوگبا می‌تواند به یوونتوس برگردد. او در منچستریونایتد خوشحال نیست. " 

اظهارات رایولا در حالی منتشر شده که منچستریونایتد امشب باید در دیداری حساس در هفته آخر مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان به مصاف لایپزیش برود. تیم اوله گونار سولشر به حداقل یک تساوی نیاز دارد تا بتواند حضورش در مرحله یک هشتم این رقابت‌ها را قطعی کند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала