زندانی شدن یک شهروند هندوباور توسط یک عضو مجلس

© Photo / moi / moi زندانی شدن یک شهروند هندوباور توسط یک عضو مجلس
 زندانی شدن یک شهروند هندوباور توسط یک عضو مجلس   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید که یکی از هموطنان هندوباور به خاطر یک دعوای حقوقی هشت روز توسط یک عضو مجلس زندانی شده‌است.

به گزارش اسپوتنیک، امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری در گزارش جلسه شش و نیم امروز سه‌شنبه (18 قوس) خود گفته که یکی از هموطنان ما به اسم کرتارسنگه ادعا دارد که در یک معامله تجارتی به مشکل مواجه گردیده‌است.

  امرالله صالح: جایدادهای مخفی قرضداران کابلبانک را جستجو می ‌کنیم  - اسپوتنیک افغانستان
امرالله صالح: جایدادهای مخفی قرضداران کابل بانک را جستجو می ‌کنیم

معاون اول ریاست جمهوری می گوید که یکی از هموطنان ما به اسم کرتار سنگه ادعا دارد که در یک معامله تجارتی به مشکل مواجه گردید، اما به جای اینکه او را سارنوالی جلب کند یکی از وکلای ولسی جرگه او را احضار کرد و برای هشت روز در زندان شخصی این وکیل در زندان بود.

 بالاخره قضیه با پادرمیانی وکیل اهل سیک در ولسی جرگه حل گردید. ما ازین هموطن مظلوم خویش خواستیم که موضوع را به ما رسمی و کتبی بسپارد.

 او افزوده: "ما ازین هموطن مظلوم خویش خواستیم که موضوع را به ما رسمی و کتبی بسپارد. اگر او حاضر شد که موضوع را رسمی و کتبی بسپارد اسم وکیل را به ولسی جرگه معرفی و ازین نهاد مردمی خواهیم خواست که مسله را از مجرای قانونی پی‌گیری نماید. درین اعلامیه بخاطر اسم نمی برم که ما موافقه کرتار سنگه را بخاطر رسمی سازی قضیه هنوز با خود نداریم."

این در حالی است که پیش از این نیز برخی نمایندگان مجلس از سوی معاونیت اول به زورگویی و دخالت در امور حقوقی متهم شده‌اند؛ اما مجلس همواره این مساله را رد کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала