Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جوشوا در تلاش ناک اوت روئیز

© AP PhotoAnthony Joshua holds the WBA, IBF and WBO belts after beating Joseph Parker in Cardiff
Anthony Joshua holds the WBA, IBF and WBO belts after beating Joseph Parker in Cardiff - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنتونی جوشوا 'دوست دارد برگردد و دوباره با اندی روئیز جونیور مبارزه کند' تا بتواند او را ناک اوت نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ آنتونی جوشوا مشت زن نامدار دنیای بوکس اعلام کرد که دوست دارد یک بار دیگر با اندی روئیز جونیور مبارزه نماید، فقط برای این‌که او را ناک اوت کند.

جوشوا سال گذشته اولین شکست شوک آور حرفه‌ای خود را از ستاره مکزیکی در نیویورک متحمل شد.

جوشوا شش ماه بعد با بازی حرفه‌ای خود، در مسابقه برگشت‌اش یک مسترکلاس بوکس برگزار کرد که باعث شد او رقیب خود را از رده خارج کند و در دومین مسابقه‌اش با یک امتیاز تصمیم گیری برای کسب چهار عنوان قهرمانی، پیروز شود.

جوشوا اعتراف کرد که باید "از نظر ذهنی" سخت گیری کند تا به بهترین وضعیت خود برای مبارزه سال گذشته در عربستان سعودی بازگردد تا به جهانیان نشان دهد که هیچ "مضطرب" نیست و در واقع بوکسور بهتری است.

جوشوا به BBC Sport گفت: "من مستقیماً به تمرین برگشتم و دوباره به یادگیری بازگشتم. این تمرین برای رسیدن به تناسب اندام نبود، بیشتر اشتباهاتی بود که می‌دانستم مرتکب می‌شوم، اشتباهاتی که تیم تمرینی من شناسایی کرده و من دوباره مستقیماً وارد مرحله یادگیری شدم. من در مورد جنبه ذهنی و همچنین بازی آموختم، بنابراین سخت گیر شدم و متأسفانه منجر به عملکردی شدم که باید در آن بچسبم و حرکت کنم."

او افزود: "به من برنده یا بازنده یا کسی که قرار نیست بخشی از سلسله سنگین وزن باشد که اکنون در آن هستیم، نمی‌خواستم برچسب گذاری شود. بله، من این فشار را احساس كردم اما به گذشته نگاه می‌كنم، دوست دارم برگردم و دوباره با روئیز مبارزه نمایم، زیرا در دیدار برگشت او را ناك اوت می‌كنم. چون در طول سال گذشته سخت‌تر، بی امان‌تر شده‌ام. و این مبارزه - برگشت روز شنبه با (دانیل) دوبوئیس و (جو) جویس - به من نشان داد که چقدر بی‌وقفه و چقدر سخت باید در این کار باشی."

در حال حاضر جوشوا مجبور است که سومین مبارزه را با روئیز به ذهن خود بسپارد زیرا روز شنبه آماده دفاع از عناوین جهانی WBA ، WBO و IBF خود در برابر کوبرات پولف است.

این بازیکن 31 ساله می‌داند که پیروزی برابر پولف او را در یک مسابقه بدون مناقشه قهرمانی سنگین وزن با تایسون فیوری قهرمان WBC در سال 2021 حفظ خواهد کرد - با این دو نفر قبلاً در مورد مالی در یک توافق دو مبارزه توافق کرده اند.

با این حال، همراه با پولف، فیوری و روئیس، جوشوا علیرغم اینکه کمربند WBC خود را به کولی کوپن از دست داد، هنوز هم مسابقه با وایلدر را هدف قرار داده است: "او [وایلدر] یک رقیب دیگر است. جوشوا به برنامه تلویزیونی شبکه DAZN گفت: "پیشنهاد هنوز هم آماده است و او مرد دروغ گفتن نیست. خوب نبود وقتی می‌خواستند نام مرا لکه‌دار کنند. خوب است که [او را متوقف کند] مانع‌های روابط عمومی شود و درگیر شود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала