Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوءاستفاده بایرن از بحران بارسا؛ دی یونگ باواریایی می شود؟

© AFP 2023 / Ander GilleneaИгрок команды FC Barcelona Френки де Йонг
Игрок команды FC Barcelona Френки де Йонг - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بایرن مونیخ قصد دارد از بحران مالی در باشگاه بارسلونا استفاده کرده و برای خرید فرنکی دی یونگ، ستاره هلندی این تیم، اقدام کند.

به گزارش اسپوتنیک، مدافع عنوان قهرمانی بوندسلیگا در سال 2019 تلاش زیادی برای جذی ستاره تیم ملی هلند انجام داد اما بارسلونا در این رقابت پیروز شده و با امضای قراردادی به ارزش 80 میلیون یورو توانست یکی از بهترین ستاره‌های آژاکس را به خدمت بگیرد.

 اما حالا روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو مدعی شده که بایرن بار دیگر برای جذب دی یونگ تلاش خواهد کرد و این بار قصد دارد با خرید این بازیکن و تقویت تیمش به ادامه سلطه بر فوتبال آلمان و اروپا کمک کند.

​دی یونگ در ماه اکتبر سال جاری قرارداد جدیدی با بارسلونا امضا کرد که او را تا سال 2026 به این باشگاه متعهد می‌کند اما این تیم به دلیل بحران مالی به وجود آمده چاره‌ای جز فروش برخی از ستاره‌های خود در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه و تابستان سال آینده نخواهد داشت.

بارسلونا در ماه اکتبر آمار مالی خود را منتشر کرد که نشانگر ضرر 100 میلیون یورویی بود و بدهی این تیم نیز در طول دوران شیوع ویروس کرونا نیز به 440 میلیون پوند رسیده و دو برابر شده است. باشگاه اسپانیایی در تلاش برای کاهش مشکلات مالی خود است و اخیرا با بازیکنانش به توافق رسیده تا با کاهش دستمزدها آنها حدود 120 میلیون یورو از هزینه‌هایش را کاهش دهد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала