Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پس از چراغ سبز رایولا؛ یووه هم برای بازگرداندن پوگبا تمایل نشان داد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پوگبا
پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس در جدیدترین گفت و گوی خود با طعنه اعلام کرده یوونتوسی‌ها پوگبا را دوست دارند اما حالا او بازیکن تیم منچستر است و نمی توان در رابطه با جذب او صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پوگبا بازیکن تیم منچستر یونایتد است و در بازی شب گذشته که منجر به حذف یونایتدی‌ها شد توانست برای شیاطین سرخ گلزنی کند اما انگار از شرایط خود در این تیم راضی نیست زیرا حاشیه‌های فراوانی در یک سال اخیر داشته.

در یک هفته اخیر با صحبت‌هایی که مینو رایولا، مدیربرنامه‌های پوگبا انجام داده باز هم شایعات زیادی مبنی بر احتمال خروج او از اولدترافورد شنیده می‌شود. برخی احتمال می‌دهند او به یوونتوس بپیوندد و حالا پاراتیچی هم نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است.

​فابیو پاراتیچی در جدیدترین گفت و گوی خود در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا یوونتوس علاقه‌ای به جذب پوگبا دارد یا خیر گفته: این سوال، سوال درستی نیست فکر می‌کنم خرید او هزینه زیادی برای ما داشته باشد. ما خیلی او را دوست داریم و می‌دانیم که بازیکن بزرگی است اما حالا او در منچستر یونایتد حضور دارد.

به این ترتیب باید منتظر ماند و دید بالاخره این بازیکن از منچتسر جدا می‌شود و البته این که کدام تیم را به عنوان مقصد خودش انتخاب خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала