Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تسلیت مسی به خاطر درگذشت مربی پیشین؛ چیزهای زیادی از سابیا یاد گرفتم

© REUTERS / Phil NobleSoccer Football - Champions League Semi Final Second Leg - Liverpool v FC Barcelona - Anfield, Liverpool, Britain - May 7, 2019 Barcelona's Lionel Messi reacts
Soccer Football - Champions League Semi Final Second Leg - Liverpool v FC Barcelona - Anfield, Liverpool, Britain - May 7, 2019 Barcelona's Lionel Messi reacts  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آلخاندرو سابیا، سرمربی اسبق تیم ملی آرژانتین که هدایت این تیم را در جام جهانی 2014 برزیل بر عهده داشت، درگذشت.

به گزارش اسپوتنیک، سابیا، سرمربی پیشین تیم ملی آرژانتین که هدایت این تیم را در جام جهانی 2014 برزیل بر عهده داشت و سرمربی لیونل مسی در آن دوران بود، درگذشت تا سوگِ دیگری پس از درگذشت دیگو مارادونا بر فوتبال آرژانتین وارد بشود.

مسی به همراه سابیا در جام جهانی 2014 توانسته بود به فینال رقابت‌های جام جهانی برسد اما در آن‌جا مقابل تیم ملی آلمان شکست خورد و قهرمانی را به آن تیم واگذار کرد.

لیونل مسی اکنون به همراه بارسلونا مقابل یوونتوس شکست خورد و مسی شاهد دو گل کریستیانو رونالدو از روی نقطه‌ی پنالتی بود. لئو مسی پس از این بازی با انتشار پیامی در شبکه های اجتماعی خود، درگذشت آلخاندرو سابیا، سرمربی اسبق خود در تیم ملی آرژانتین را تسلیت گفت.

View this post on Instagram

A post shared by Leo Messi (@leomessi)

مسی نوشت:"بسیار لذت بخش بود که تجربیاتی را با شما داشتم. آلخاندرو یک فرد عالی بود و همچنین یک شخص بسیار حرفه‌ای که تاثیر چشمگیری در دوران حرفه‌ای من داشت و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. دوران مقدماتی جام جهانی و همچنین جام جهانی را با یکدیگر با بهترین خاطرات فوتبالی‌ام سپری کردیم. به همه خانواده و دوستانش تسلیت می گویم."

گفتنی است که تنها باری که مسی به فینال جام جهانی رسید در سال 2014 و همراه با آلخاندرو سابیا بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала